1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nerolla polttaminen ei onnistu!

Viestiketju HD DVD -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PETE11 13.04.2008.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka!

    Olen hommannut Nero7:n lisensseineen,mutta jokin on pielessä kun esim. yritän polttaa se pukkaa levyn ulos jatkuvasti.Saan kyllä ladattua tiedostot,joita yritän polttaa.Mutta heti kun painan polta linkkiä,se pukkaa levyn ulos.Olen käyttänyt tai kokeillut sekä cd että rw-levyjä.Haluaisin polttaa isommalle rw-levylle.Koko luokkaa4.7KB!Koska esim. ainesta on iso määrä!Asemani on kyllä polttava!Kannessa näkyy olevan 2x!Olen kokeillut useamman eri valmistajan levyjä.Sama tulos!Pitääkö asetuksista jotain säätää.Olen vasta hommannut tämän neron!Päivitin sen äsken samalla kertaa melkein kun latasin.Ei auttanut!

    Missä vika?
     
  2.  
  3. merikotka

    merikotka Member

    Liittynyt:
    11.05.2005
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    No, käy asetukset läpi ja herjaako se jotain kun se antaa levyn ulos? esim. että ei ole tarpeeksi tilaa poltolle. Tarkoitit varmaan 4,7GB etkä 4,7kb.
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Juuri näin! GB!!!
     
  5. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Ihan varmistuksena, mitä aseman paneelissa tarkkaanottaen lukee ja Käyttöjärjestelmä oli mikä?
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2008
  6. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Katsoin juuri Burning ROM osiosta,kun työnsin levyni asemaan,niin tuli näin tällaisen sanoman:Käytössä oleva olemassa oleva tila UPC/EAN koodi "Ei levyä asemassa" Polttava asema: " D:LITE-ON DWDRW SHM-165P6S
    Käyttöjärjestelmä:WinXP2.En tiedä.Ohjelma on kyllä hieno,kunhan sen saisi toimimaan!Olen epäillyt,jotta asetuksiin pitää jotain muuttaa tai muokata!
     
  7. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu