1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD elokuvien varjot

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi BWagner 09.01.2004.

  1. BWagner

    BWagner Guest

    Mistä johtuu dvd-elokuvia katsellessa varjot?
    Ovat yleensä tekstiä tai palkkeja ja liikkuvat kuvan poikki.
    Scart-liittimiä on vaihdettu paikoista toisiin, mutta mikään ei tunnu auttavan.
    Muuten kuva on erittän terävä.
     
  2.  
  3. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuulostaa televisio-lähetyksen varjokuvilta. Kokeile ottaa TV:n antennipiuha irti ja katso jos häiriöt sillä häviää.
     
  4. BWagner

    BWagner Guest

    Talomme on tyylikkäästi kaapeliverkossa ja jos tempasen antennin irti eikös TV:stä katoa/huonone kuva. Pitääkö aina kun katsoo DVDtä irrottaa antenni? Mutta kokeillaan kun päästään kotiin! Kiitti
     
  5. eskimo

    eskimo Guest

    Eiköhän se haamu tule läpi television kanavilta. Kokeile vaihtaa antennijohtoa ja/tai scart-kaapelia. Minulla oli yhdessä välissä tosi tarkkaa scartin kanssa, kuvaan tuli vaakaviivaa heti jos tökö oli millin puolikkaan irti kun televisiota oli pyöritelty jalustalla tms. Vaihdoin vanhan antennijohdon sellaiseen, jossa on käämimokkulat molemmissa päissä. En tiedä oliko mitään vaikutusta, mutta kuva näytti paranevan. Loppujen lopuksi tein vielä niin, että heitin pyöritettävällä jalustalla veslintua, ja nyt on kuva ollut hyvä.
     
  6. heappi

    heappi Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2003
    Viestejä:
    715
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitin että lähinnä kokeilumielessä otat piuhan irti niin näkee korjaantuuko se sillä. Sen jälkeen kannattaa kokeilla eskimon antamia ohjeita. :)
     
  7. artsa87

    artsa87 Member

    Liittynyt:
    27.05.2001
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sit voisit kokeilla jos, tossa laitteessa on esim. komposiitti tai s-video liitännät. Toi on mulla auttanut pari kertaa laitteitten kanssa.
     
  8. hiili

    hiili Guest

    mulla on häiriön aiheuttanut joskus videot,voipi johtua niistäkin.
     

Jaa tämä sivu