1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Soundforge

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi KHK 05.04.2008.

1. KHK

KHK Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Heippa =)
    Latasin kokeiluna sen kalliimman version tuosta miksausohjelmasta. Ongelma on nyt se, etten saa sitä miksaamaani romeo&julietia tallennettua??? Löysin suomenkielisen ohjeen googlaamalla, mutta ei se onnistu sen ohjeen mukaan. Kun maalaan haluamani alueen ja yritän tallentaa sen, niin se tallentaa koko ajan sen alkuperöisen kappaleen. Mulla on 1 kuukausi aikaa saada tämä onnistumaan...
    Pliis...Viisaammat, auttakaa!!!

2.  
  3. KHK

KHK Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    ...Ja nyt se tallentaa miksatun ja alkuperäisen päällekäin?!?!? Mä en tajua miten mä onnistun näissä tolloileen näin....

4. Kagirinai

Kagirinai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ITseltäni loppui juuri tänään se Sound forge 9:n kokeiluversio, mutta oletko varma, että miksasit molemmat kanavat?
    (Ne kaksi päällekkäistä siis)
    Muuten nimittäin käy niin, että toinen kanava soittaa alkuperäistä ja toinen miksaamaasi.

5. KHK

KHK Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Ooops...pitikö siinä miksata molemmat...hehe..noloa. En tiennyt. Kiitos vinkistä =)

6. Kagirinai

Kagirinai Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä mitään, itsekin sähläsin aika paljon siinä alussa :)

Jaa tämä sivu