joo eli ostin tossa joku aika sitten sellasen pelin ku Medieval2 total war ja sittenku laitoin sen sisään nii levy asema vaa pitää sellast ihme ruksutust mut tuuletin ei kuitenkaa käynnisty (niinku yleensä, ku eikös se hurina siitä tule?) ja se ei löydä sitä levyy, että kun painaa tietokoneesta että asema E niin se vaan jää siihen lagaamaan ja mitään ei tapahu oon sitten aika naab näissä jutuissa joten mahollisimman selkeesti jos osaisitte neuvoa nii ois aika jees. kiitos jo näin etukäteen =)
Onko vanha asema? Jotkut vanhat CD- ja DVD-asemat eivät lue kaikkia peli-CD/DVD:tä. Itsellä oli muutama vuosi sitten tapaus kun yritin asentaa Far Cry-peliä. Vaikka koneessa oli melko uusi DVD-asema, se ei vaan lukenut kyseistä peli-DVD:tä. Ostin uuden aseman ja asennus onnistui heti.
joo tossa puol vuotta sitten ostin ihan uuden koneen ja kaikki toimi unelmasti mut nyt on ollu häikkää parin pelin kanssa. CD-aseman pitäis olla ihan kunnossa ja näin sanoo itse kone mutta ei vaan toimi.
Kannattaa kokeilla toista asemaa, itselläni on 2 dvd:asemaa ja usein on ollut levyjä joita toinen lukee ja toinen ei.
Ei siellä mikään tuuletin käynnisty, vaan ääni lähtee siitä kun levy alkaa pyöriä. Uus kelponen dvd-asema maksaa 30-40€
Kannattaa ostaa halvin samsungi. Itse olen ollut tyytyväinen, ainakin tähän asti ei ole tullut yhtäkään levyä vastaan jota se ei osaisi lukea. Oma samsungi on mallia SH-S203.
Koneessasi on hyvin todennäköisesti olemassa SATA väylä, voit tarkistaa varmuuden vuoksi emolevyltä. Kuvassa vasemmanpuolinen on PATA ja oikeanpuolinen SATA väylään käyvä. Jos ostat uuen aseman, osta varmuuden vuoksi EI bulk pakattu, koska niissä tulee SATA/PATA kaapeli mukana. Edit: Korjaus.