Kokeilin jo haeskella kyseistä aihetta ympäri internetiä, mutta en oo varma oisko joku sit osunu oikein. Noh mut itse asiaan, tuossa istuskelin ja katoin dokkaria kunnes bsplayer sammu ja samantien sammu koko kone ja ruutu pimeeks, olin et mitäs ihmettä nyt ja koitin käynnistää koneen. Kone hyrähti päälle mutta näytöllä edelleen no signal ja kone päästää piippiä jatkuvasti, muutaman sekunnin välillä kova ja pitkä piippaus. Tässä nyt kämppiksen läppärillä kirjottelen tätä viestiä, että kiitos jo etukäteen jos joku voi auttaa asiassa, jos tarvitsee tietää koneen osia niin sanokaa vaan
Ei auttanu vaikka otin kammat vekee, samaa piippailee :/ Edit. No niin nyt homma selvis, kammat ku olin irti ottanu ja takas laittanu niin sama oli vika, sit otin yhen kamman pois ja silti huuti ku 2 jälellä, sit se yks takas ja yks pois, enää ei huutanu. Ajattelin että tuo on sitte rikki oleva, mut laitoin toiselle slotille ja nyt käynnisty kone ja ei huuda enää mitään Ainoo mikä nyt on niin kone käynnistyy ja menee winukkaan mut heti buuttii ittesä ja yrittää koko ajan uusiks ja uusiks, huomasin just tuon ku tätä aloin kirjottaa :/