1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Maksukorttimoduli?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi akah 04.04.2008.

  1. akah

    akah Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikäs mistä löytäisi maksukorttimodulin joka kävisi sonyn digitv:hen ja jolla näkyisi plustv ja canal+ korttien kanavat kanavat?? Olen löytänyt vain moduleita jotka eivät toimi sonyssa ja moduleita jotka toimivat sonyssa mut canal+ kortit ei ole toiminut!
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 05.04.2008
  4. akah

    akah Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo pitäisi mielellään saada just sellainen moduli joka lukisi kaikkien operaattoreiden kortteja! Ku ei sitä koskaan tiedä minkä kortin sitä hommaa. Nyt ainaki tulee toi plustv:n kortti ku on toi tarjous et saa ilmaiseksi, mut suunnitelmissa on ollut canal+ tai joku muukin kortti.
     
  5. toppeli

    toppeli Member

    Liittynyt:
    26.03.2007
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  6. akah

    akah Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eipäs tuolta telehuoltoniinimaalta osata näköjään vastata! Sähköpostia olen lähettäny pari viikkoa sitten ja muutaman kerran soittanu niin eipä olla vastattu... Elikäs lisää tietoa tarvitaan mistä löytyy oikenlainen moduli tai että käykö niinimaan modulit mun tarkoitukseen?
     

Jaa tämä sivu