Tilasin elisan mobiililaajakaistan 11.3, paketti tuli luvatussa ajassa 18.3. Soitin samana päivänä tekniseen tukeen ...miksi netti ei aukea?. ASIAKASPALVELU: Netti on asentumassa. Soitin uudelleen 20.3 asiakaspalveluun. ASIAKASPALVELU: Tarvitsemme postin kuitin, jotta voimme avata netin. ...ja 27.3. ASIAKASPALVELU: Tietokannamme mukaan ette ole saaneet SIM-korttia, tarvitsemme SIM-kortin numeron, että voimme avata nettinne. Teoriassa netin pitäisi aueta viikolla 14, mutta elisan luottamuus alkaa pikkuhiljaa hävitä. Koko kesän puelinlaskut jättivätten lähettämättä ja makselen vieläkin niitä. ONKO MUITA MOBIILILAAJAKAISTAN TILAAJIA??
Kyllä. Vaimon Kolumbus-liittymään en nopeasti tätä elisan netistä löytänyt, joten laiskana lähetin asiasta mailiä elisan asiakaspalveluun. Vajaan viikon sisällä (odotus tuntui ikuisuudelta) mukavan tuntuinen nuori neito soitti AsPasta ja tiedusteli tilannetta. Ilmoitin, että odotellaan edelleen. Sovimme sitten puhelimitse, että hän antaa kytkeä laajakaistan saman tien (=seuraavana työpäivänä) päälle ilman extra kuluja. Ja niin siinä kävi. Mobiililaajakaista toimi seuraavana päivänä. Eli ei sen suurempia ongelmia.
Itseltäni löytyy Saunalahden mobiililaajakaista ja mitään ongelmia ei ole ollut ja toimitus kesti alle viikon ja heti toimi kun sai kirjeen kotiin ja kytki "mokkulan" koneeseen.
Itse laitoin mobiililaajakaistan käymällä Elisan liikkeessä heinäkuun lopulla. Ei siinä taisi toimia jo samana päivänä mutta tässä odotellaan edelleen että pääsisi käyttämään sähköpostia. Ei voi ymmärtää mikä siinä kestää. Aspassa muistaakseni sanoivat että kun kirjautuu internetpalveluhallintatunnuksilla sisään Omassa Elisassa kohdasta "Laajakaista" niin pitäisi päästä luomaan ne sähköpostitunnukset. Kun sinne internetpalvelunhallintaan yrittää kirjautua niin niitä kuulemma pääsee tarkastelemaan vasta 31.8 jälkeen, heittää tällaisen herjan. No, nyt on syyskuu eikä vielä(kään) pääse.. Ei siinä netti pelaa ihan hyvin mutta tuo sähköposti..