1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mikä ohjelma jos haluan kappaleen sanat näkyviin?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi jattaa 24.03.2008.

1. jattaa

jattaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla siis koneella itunes, versiota en tiiä kun veljeni sen asentanut joskus kauan sitten noiden ipodien takia. Mutta olen siis ymmärtänyt ettei tuo itunes ole välttämätön vaikka ipod olisikin. onko näin ja mikä muu ohjelma onnistuisi?

Etsisin nyt jtn uutta musiikinsoitto ohjelmaa ja luultavimminki winampin jtn versiota, mutta onnistuisi ipodin kannalta ja olisi muutenkin hyvä?

Itunesista olen muuten ihan tykännyt, mutta nyt on alkanut ärsyttämään kun ei pysty mitenkään järkevästi noita kappaleen sanoja tuonne lisäämään sillä lailla että kun kappale alkaa soimaan niin tulisivat ne siihen näkyville, tai sitten olen vain tietämätön :eek: Kaverillani on jokin winamp ja ihastuisin kun huomasin kuinka joka biisin kohdalla tulivat myös sanat näkyville ja ohjelma etsi kuulema ne itse ettei tarvinnut alkaa itse aina ettimään.

Mutta siis olen nainen, enkä mitenkään erityisen paljon tämmösistä ohjelmista ymmärrä ja varsinkin jos pitäisi uusi ohjelma hankkia, niin kertokaas että onko nuo kovin vaikea ymmärtää? no mutta ennen kaikkea toivoisin vastausta noihin muutaman kysymyksiin ja apua oikean ohjelman etsimisessä :) kiitos!

2.  
  3. Laukaa

Laukaa Guest

Winamp ja siihen MiniLyrics. Kaikkien kappalaiden sanoituksia ei tietenkään löydy mutta aikas paljon kuitenkin. Taso vaihtelee sanoituksissa joten kannattaa katsoa löytyykö huonoille parempaa versiota.

4. tila

tila Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Winampiin leoslyrics löytää aika hyvin sanoja ja tallentaan ne suoraan id3tageihin, pitää vaan ensin säätää about välilehen settingseistä että tallentaa ne id3 tageihin eikä johkin kansioon. Ja jos toi ei ite löydä sanoja niin voi suoraan liittää tekstiä tohon ikkunaan ja tallentaa ne sit siihin biisiin kiinni. Välillä kyl hidastaa winamppia aika reilusti ja hakukaan ei välillä löydä mitään.

Ja winamp toimiii myös ipodin kanssa ilman mitään pluginejakaan. Mut jos on tarvetta jotain podcasteja synkata erikseen sinne niin sit http://mlipod.sourceforge.net/

Viimeksi muokattu: 05.04.2008

Jaa tämä sivu