1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone ei tunnista oikeaa näytönohjainta

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Henqyo 23.03.2008.

1. Henqyo

Henqyo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo,eli mulla on tälläne ongelma,että tässä tänään kun tulin tänne Winter Assyille ja laitoin konee kuntoo, käynnistin sen niin huomasin että se ei pelitä kunnolla,no menin "suorita" ja laitoin dxdiag ja huomasin että se näyttää mun rammin olevan 1,7g vaikka se on oikeesti reilu 2g,sen jälkee huomasin että kone väittää mun näytönohjaimeks ATI Radeon x1250,vaikka se oikeesti on ATI Radeon 2600 HD PRO. Oon tässä kokeillu kaikenlaista,laitehallinasta ei löydy oikeeta näyttistä,ajurien asentaminen ei auta ku kone väittää että näyttis on edelleen Radeon x1250. Konetta en viitti avata koska siinä menettäisin kokonaan takuun. Käyttöjärjestelmä on Windows Vista Home Premium. Eli mikä on syy? onko kone jossai vaiheessa tömähtäny kunnolla johonki että näyttis on irronnu vai sekooko Vista/ATI? kaikelaisia neuvoja tähän suuntaa.

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oliko kone jossakin paikassa seisonut kauan ilman valvontaa? Jos siellä joku on ehtinyt vaihtaa sen huonompaan? Kaikkeahan voi tapahtua suurtapahtumien aikana.

Jaa tämä sivu