mikä olisi hyvä näytönohjain tolle prossulle? vanha on gf 6600 virta 450 w, prossu amd 64 athlon 3800+, muistia 1g ddr2 ??
Kun kysytään, niin olisi ystävällistä mainita seuraavat asiat: 1. Paljon on valmis sijoittamaan rahaa 2. Mihin käyttötarkoitukseet tulee (kotiteatteri, satunnainen pelailenminen, kova pelaaminen?) 3. Näytönohjainväylä, tai edes emon malli Lisäksi kuten mainitsit: 4. virtalähteen teho ja mielellään merkki 5. prosessori Näin ei tarvitsisi jokaiselta erikseen kysellä samoja kysymyksiä. En tässä syyllistä sinua, joten elä ota itseesi. Mainitsin noin niinkun yleisesti.
no väylä on pci-e.. näyttis tulis pelikäyttöön.. hinta sais olla 200-250 euroo.. Emolevy on Asus M2R-FVM.. virtalähteen merkki fortron saga..
264e saat 8800gts 512 megaa joka on erittäin hyvä pelikäyttöön,itse olen ajatellut ostaa tuota,mutta jos pudjetti on tiukka niin saa hd3870 tai 8800gt hyvin 200-250e hintaan
mulla on nyt lainassa väliaikaisesti 7900gtx mut se ei toimi täysillä tehoilla vaan standard 2d... ja kun katon toll everestillä niin siel näkyy tiedoissa ett jotenkin vois valitan low power 3d tai performance 3d... niin tietääkö kukaan miten sen saa vaihdettua.. kun koneen käynnistää niin alussa on käytössä performace 3d mut melkein heti vaihtaa tolle 2d:lle... mist se johtuu... voisko toi prossu olla sit liian huono.. ja mist löytyy toimivat vista ajurit...apu olis kyll tarpeen
Prosessorisi jää pullonkaulaksi 8800 GT/GTS/GTX. Ei sillä tietysti sinulle varmaankaan väliä. Hankkisin tietysti myös 1GB lisää muistia.