En tiedä kuuluuko tänne osioon,mutta tiedätte varmasti. kone on athlon 64+2 4800+ 2gb keskusmuistilla näytönohjain nvidia geforce 8800gt 512mb virtalähde 500. niin silti meinaa tuo peli tökkiä siis joissain kohdissa niin kävin miettii onko asetukset kunnossa vai tarviiko tuo peli jonkun aivan älyttömän koneen? Kiitos vastauksista ps.älkää pieskö jos ei tänne kuulu=)
Ootko uudet ajurit asentanu? Jos olet, niin poistithan vanhat ajurit Lisää/poista sovelluksen kautta -> käynnistit uudelleen -> poistit jämät Driver Cleaner Pro:lla (ilmainen)-> käynnistit uudelleen -> ja vasta nyt asensit uudet ajurit? Ja jos et ole asentanut uusia ajureita menettele näin. Ja sitten jos olet tehnyt/teet eikä siltikään toimi kunnolla kokeile vanhempia ajureita. Tämä on se ensimmäinen keino jota kannattaa kokeilla.
olisko vinkkejä mistä saan nuo vanhemmat ajurit. tosin peli on netistä imuroitu voiko johtua siitä? tekee sillein että kun tulee joukko tilanne niin alkaa hidastua tavallaan..
Kyllähän ne vanhemmat ajurit on arkistoituna sinne Nvidia sivuille. Mutta toi kyllä vähän vaikuttaisi siltä, että yrität pelata liian hyvillä asetuksilla. Prossukin saattaa vähän laahata perässä.
mulla on kyllä semmonen käsitys että cod4 ja 8800 gt:llä on jotain yhteensopivuus ongelmia kun se lagaa mulla vaikka koneen tehot pitäs piisata aika köykäsesti sille pelille. vai johtuneeko mun asus p5b emosta..... :/