Konetta pitäisi päivittää näytönohjaimen osalta pelikäyttöön paremmin soveltuvaksi. Lukemattomia arvosteluja olen lukenut ja saanut vaihtoehdot rajattua tuohon 8800GT/GTS G92 linjalle. Nyt kaipaisin hieman aitoja käyttäjäkokemuksia. Näyttiksen tärkeimpänä vaatimuksena olisi hiljaisuus, koska nykyisen näyttiksen pieni tuuletin pitää pahempaa ääntä kuin rälläkkä peltiämpärissä. Aftermarket coolerit ei ole vaihtoehtoja, koska en haluaisi lähteä takuuta romuttamaan heti. Tuossa olisi muutamia vaihtoehtoja mitä olen katsellut: 8800GTS 512MB 255€: referenssicoolerilla, onko hiljainen? (näin ovat jossain väittäneet) Xpertvisionin Sonic-versio 8800GT:stä 199€: monesta paikasta saanut lukea että cooleri olisi todella hiljainen, pystyisikö joku vahvistamaan tämän? Sparklen passiivinen 8800GT 239€: passiivisena olisi varmasti hiljainen, mutta mahtaako pysyä tarpeeksi viileänä Sonta III kotelossa? Eli ehdotuksia, mielipiteitä ja järjettömiä avautumisia otetaan vastaan.
Leadtek WinFast (512mt)8800GT:ssä on uusi Zalmanin jäähy joka tekee näytönohjaimesta hiljaisemman ja viileämmän ja tätä näytönohjainta on kellotettukkin. Maksaa 199€!
laitatko linkkiä siihen? jossain kun haukuttiin zalmanin coolerilla varustettua mallia äänekkääksi, mutta taisi olla joku gigabyten malli. erityisesti nyt kiinnostaisi kokemukset tuon 8800GTS:n äänekkyydestä, kun se vasta tänään nousi vaihtoehdoksi halvan hintansa ansiosta.
GTSn referenssicooler on hiljainen kun käy alle 40%, sen jälkee alkaa melu, mutta eipä tuo itellä ainakaan koskaan oo nii kovalle menny.. Tähänkin kun ostaisi jäähyks ton Arctic Cooling Accelero S1n, niin sais lämpöjä paljon alas, kun vielä 120mm puhaltimen laittais siihen kiinni.. Tässä on toi mainittu Zalman-Leadtek
epäilyttävän halpa tietyssä mielessä. elektroni.fi taitaa olla sellainen putiikki että parasta tilata postiennakolla.
Juu, en tiedä, ite en o koskaan mitää tilannu.. Jimm's on ainaki sellane perus varma ja asiakaspalvelu toimii.. tossa vielä toi asus: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/EN8800GTS/HTDP/512M?classid=3
nyt lähti BFG tilaukseen. olishan toi asus ollu halvempi, mutta kuulostaa tuo "elinikäinen takuu" niin hienolta
Onhan tuo Elektroni.fi ihan luotettava putiikki ja niillä on vielä Matkahuolto naapurissa seinän takana niin pitäis logistiikka pelata. Itse olen ostanut sieltä parit kuulokkeet ja juuri viime maanantaina 37" lcd telkun.
kaupat.com väittää toista, mutta kyllä ihan hyvältä on vaikuttanut kaupanteko tähän mennessä, paketti lähteny postiin vaikka tilasin vasta eilisiltana. edit: typo