Tollaset kellotin 9x333 = 3.0 ghz muistit 1:1 eli jotai n 600 mhz miten saan noi muistit menee 800mhz noilla kelloil vai onko mitään järkeä? 1.8V on muistien jännite jos tiedolla väliä. kyseessä 2x2 gb ddr2 800mhz kammat. mul on myös semmonen ongelma et kun vistassa x64 tulee uudelleen käynnistys niin kone käynnistyy uudelleen hetken sitten usein yhtääkkiä hyytyy ja näyttö sammuu, biossin oon päivittäny. pitäiskö mun kokeilla jotai beta biossei sellasil kuulemma pääsis myös duol bootist eroon?
Tuo Dual Boot on tuon emon biossin ongelma, pitää odottaa saavatko biosiin kuntoon, Bios versio 15 ei vielä parantanut tätä ongelmaa.
Nyt FSB:n ja muistien suhde on 1:1, ja tuota suhdetta nostamalla saat sen lähemmäs 800MHz:ta, tosin saattaa mennä ylikin. Toinen vaihtoehto on laskea kerrointa, muttet silloinkaan pääse tasan 3GHz:aan niin, että muistit olisivat 800MHz.
Kyllä mulla poistu tuplaboot BIOSin 14 versiolla..15 on todettu monessa lukemassani jutussa 14aa huonommaksi varsinkin väylän kulussa..