Äänikortti pelaamiseen ja musiikin kuunteluun hakusessa (taas). Teen myös mielelläni .avi pätkiä peleistä (kun tuli tuo fraps ostettua) ja siksi pitäisi tuon "What U hear" toiminnon olla hyvä. Nyt omistan kaksi creativen korttia. 5.1 live! ja audigy se (kaiketi aika sama kun live 24bit) 5.1 livessä saundit on aika tunkkaiset mutta demojen teko on ok, äänimaailma toistuu juuri niin kuin itse demoa tehdessäni ne kuulin. audigyssä saundit on aivan loistavat (uusimmilla ajureilla), mutta demoa (.avia) tehdessä äänet jäävät todella hiljaisiksi (säädöt on aivan tapissa) Kaikkia mahdollisia ajureita olen kokeillut, mutta ei auta. Ilmeisesti uusi äänikortti pitää ostaa. Voisitteko suositella jotain korttia joka soveltuisi mainitsemiini tarpeisiin? Ei tartte olla mikään lippulaiva.. Kuhan toimisi niinkuin pitää. Kaiketi se joku creativen kortti pitää taas olla.. Suomessa niin huono tarjonta muiden valmistajien osalta. Kiitän
On kyllä melko kallis :s Oletko itse testannu tehä demoo tjms, että toi what u hear linja on kunnossa? Itse korttina on varmasti oikeen hyvä.
itelläni on Creativen X-Fi XtremeGamer kortti... ei ole mitään valittamista ja äänet toistuu erinomaisesti. Muutamaa videota oon yrittäny vääntää, eikä mitään tuollaista hiljentymistä äänessä ole ollut havaittavissa edit: typo
"What u Hear" toimii niikuin pitääkin. Täysin diginä pysyy ääni koko ajan, eli ei heikkene missään välissä. Käytän tuota melko paljon kaikenlaisten pikkupätkien nauhotteluun.