Mikä mahtaa olla vikana ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kaskii 11.03.2008.

1. Kaskii

Kaskii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin tossa noin 3 viikkoa sitten ihan uuden koneen johon johan asensin sitten Windows Vistan. Tämän jälkeen kun olen sammuttanut näytön noin 20 minuutiksin ja laitan sen takaisin päälle kone ilmoittaa " No signal didected " ( Ei signaalia havaittu ). Olen kellottanut näytön ohjainta mutta sama juttu vakio kelloilla :'(. Miten pitäisi tuo korjata ?

Ps. Kone saa signaalin kun on ollut valmiustilassa vai onko se virransäästö tilassa mutta ei kun näyttö on ollut Pois virroista : /.

Kiitos vastauksista. Terv. Kaskii

2.  
  3. postald

postald Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    näyttö/näytönohjainvikaa.ota yhteys myyjään.takuuseenhan se menee.ite ei kannata alkaa räpeltää mitään jos on takuu voimassa

4. Kaskii

Kaskii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näytöstä ei ole vikaa koska mulla oli vanha 19 " kuvaputki teki samaa. Ja ostin uuden 22 " littu näytön ja samaa tekee :S. Mutta taidan ottaa yhteyttä jos tastä toimeennun. Eipä tuo paljon häiritse, mutta olis se kiva saada kuntoon.

Kiiton vastauksesta =)

5. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Takuukorjaukseen.

6. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulla teki samaa kun yhdistin DVI-kautta, mutta VGA:lla toimii loistavasti.

7. Jampetsu

Jampetsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itelläki oli jotain ton tapasta vikaa, mutta se korjaantu sillä että näytön ominaisuuksista kohdasta näytönsäästäjä-->virransäästö ja otti virransäästötilan pois käytöstä... tai jotenkin sillä tavalla.

Jaa tämä sivu