Ostin tossa noin 3 viikkoa sitten ihan uuden koneen johon johan asensin sitten Windows Vistan. Tämän jälkeen kun olen sammuttanut näytön noin 20 minuutiksin ja laitan sen takaisin päälle kone ilmoittaa " No signal didected " ( Ei signaalia havaittu ). Olen kellottanut näytön ohjainta mutta sama juttu vakio kelloilla :'(. Miten pitäisi tuo korjata ? Ps. Kone saa signaalin kun on ollut valmiustilassa vai onko se virransäästö tilassa mutta ei kun näyttö on ollut Pois virroista : /. Kiitos vastauksista. Terv. Kaskii
näyttö/näytönohjainvikaa.ota yhteys myyjään.takuuseenhan se menee.ite ei kannata alkaa räpeltää mitään jos on takuu voimassa
Näytöstä ei ole vikaa koska mulla oli vanha 19 " kuvaputki teki samaa. Ja ostin uuden 22 " littu näytön ja samaa tekee :S. Mutta taidan ottaa yhteyttä jos tastä toimeennun. Eipä tuo paljon häiritse, mutta olis se kiva saada kuntoon. Kiiton vastauksesta =)
Itelläki oli jotain ton tapasta vikaa, mutta se korjaantu sillä että näytön ominaisuuksista kohdasta näytönsäästäjä-->virransäästö ja otti virransäästötilan pois käytöstä... tai jotenkin sillä tavalla.