Hei! Kaveri tarvitsis uuden näytönohjaimen minkä hintaluokka on sinä GF 8600 lähellä. Eli mitä itse olen täällä palstoja lueskellut kaikki ovat sanoneet 8600 huonoksi näytönohjaimeksi mistä maksaa paljon eikä saa hyvin tehoja. Ite ehdottaisin kaverille 9600:sta. Mitä te ehdottaisitte eli PCI-E näyttis kyseessä ja se ei saisi olla passiivi ja muistia pitäisi olla 512. Siinä oli kaverin ehdot ja 100€ kieppeillä varmaan olis ihan hyvä.
En kyllä itse ole huomannut yhtäkään viestiä jossa haukuttaisiin 8600 -sarjalaisia. Itselläni on leadtekin 8600 gt joka maksaa ~80€ ja on hintaansa nähden tehokas ohjain ja kellottuu ihan hyvin. 8600 GTS on ei käsittääkseni ole paljoa GT:tä tehokkaampi mutta maksaa reilusti enemmän eli sitä tuskin ainakaan kannattaa hommata. GT kellottu hyvin GTS:sän tasolle ja hieman siitä ylikin. Tuohon hintaluokkaan 8600 gt saattaisia olla paras vaihtoehto. Etsit siis PCI-E korttia?
Joo PCI-E.tä etin no voin muistaa kyl väärin mut mun mielestä aina on sanottu jos jonkun ostoslistassa on 8600 että vaihtas sen esim 8800 sarjalaiseen
8800-sarjalaiset HUOMATTAVASTI tehokkaampia, mutta maksavatkin kaksinkertaisesti. Minkäslainen kokoonpano sillä kaverilla muuten on?