1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MTV3 Scifi kanavan katselussa ongelmia

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Moccaster 08.03.2008.

  1. Moccaster

    Moccaster Member

    Liittynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluaisin kysyä, että onko teillä ollut kyseisen kanavan katselussa hankaluuksia? Itselläni kuva juuttuu paikoilleen muutaman minuutin välein. Ääni ja tekstit toimivat normaalisti, ainoastaan kuva pysähtyy. Millään muulla kanavalla ei ole tätä kuvan juuttumista ilmennyt. Siksi epäilen, että vika olisi lähetyksessä.

    Saattaa se vika olla boksissakin, mutta miksi silloin ongelmat esiintyvät vain yhdellä kanavalla? Kuvan saa palautumaan boksin uudelleenkäynnistyksellä tai vaihtamalla eri kanavalle ja sitten takaisin Scifille. Muuten digiboksi on toiminut moitteettomasti, paitsi Scifi kanava on temppuillut siitä saakka, kun MTV3 alkoi sitä näyttämään.
     
  2.  
  3. Karselija

    Karselija Member

    Liittynyt:
    14.05.2007
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei murheita Turun kaapelissa.

    Ei Topfieldillä eikä Anyseellä.
     
  4. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Mitä nyt ilmaseks oon kerinny kattoo (kiitos Cable Open) niin ei ongelmia. Televisiona Finnsat 32" FTV32CTS digidigi
     
  5. Moccaster

    Moccaster Member

    Liittynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaa-a. Olisiko sitten digiboksi rikkoutumassa. Odotellaan vielä lisää vastauksia, jotta saamme tietää, onko kenelläkään muulla ollut pulmia Scifikanavalla.
     
  6. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hyvin-näkyy kaikki kanavat Welho Cable-Openissa.
    SonyBravia 32 + Toppfield
     
  7. CodecDude

    CodecDude Regular member

    Liittynyt:
    14.10.2004
    Viestejä:
    163
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko koittanut palauttaa tehdasasetukset ja hakea kanavat uudelleen (maksuttomat/maksulliset)?
     
  8. hesus572

    hesus572 Member

    Liittynyt:
    11.05.2006
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan samaa mulla mutta kanava on Fakta. Muut Mtv3 paketin kanavat toimii ok. Mitä nyt tekstit välillä temppuilee. Välillä jää jotain pois välist.
     
  9. Moccaster

    Moccaster Member

    Liittynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kanavahaku on tehty vähän aikaa sitten, muutenhan koko scifikanava ei näkyisi lainkaan. Tuota tehdasasetusten palautusta voisi kokeilla. Näyttäisi myös olevan schneiderillä uusi päivitys boksiin tarjolla. Laite on Medion MDC4400PVR ja olisi mahdollisuus päivittää 1.52 -> 1.60.
     
  10. Ali_Baba

    Ali_Baba Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2004
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on ihan sama digiboksi ja ongelma kun sulla, eli mdc4400 ja mtv lisäkanavista jumittuu kuva, ääni ja teksti menee eteenpäin. Ainakin Scifi teki tuota, ja oli joku toinenkin mtv3 lisäkanavista joka jumittu. Päivitin viikonloppuna ohjelmistoversion juurikin tuohon 1.60 mutta ei auttanut tähän ongelmaan. Kuulemma on huollon kautta saatavilla ohjelmistoversio 1.62 mutta ei tietoa auttaako tämä asiaan.
    minulla siis DNA kaapeliverkko. Ilmoitelkaa jos jotain ratkaisua löytyy.
     
  11. elffi

    elffi Member

    Liittynyt:
    11.03.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama homma täällä kuva jumahtaa paikoilleen ja ääni/teksi jatkaa..6.3 olin yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun ja muutaman puhelun jälkeen selvisi että lahdessa (lähetyspaikassa?) oli joku tiennyt että tällä hetkellä on kyseistä ongelmaa tiettyjen boxien kanssa ja asiaa tutkitaan ja korjataan mahdollisimman pian..saa nähdä tapahtuuko mitään kun tätä on jatkunut itsellä jo toistaviikkoa mtv kanavien kanssa ja boxi finnsat fsc7200pvr..
     
  12. Moccaster

    Moccaster Member

    Liittynyt:
    18.09.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mielenkiintoista. Nyt Scifikanava näyttäisi toimivan normaalisti. Muutaman tunnin katselun aikana ei mitään ongelmia; kuva, ääni ja tekstitys kaikki toimii. Itse en tehnyt päivityksiä tai muita toimenpiteitä boksille. Liekö ollut lähetyspäässä vikaa ja sitä kautta tullut jotain härökoodeja, jotka saivat boksin kuvan jumiin. Jään seuraamaan tilannetta. Kertokaapa tekin, joilla oli kuvanjuuttumisongelmia, rupesiko nyt toimimaan..?
     

Jaa tämä sivu