1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Langaton netti ei toimi!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi kisuli_86 06.03.2008.

1. kisuli_86

kisuli_86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli minun piti asentaa windows uudelleen ja nyt ei toimi enää langaton netti. Käsittääkseni tämä liittyy modeemin ajureihin? Ja nyt sitten nolo osuus kun en tiedä mitä ajurit on ja mistä niitä saa ja miten ne asennetaan ja mitä sen jälkeen tehdään. MInulla on siis koneena kannettava fujitsu siemens, modeemina telewell ja sitten windows xp professional. Minulla ei ole enää käytössä tuota windowsin asennus cd:tä.. Olisin todella kiitollinen vastauksista joissa puhutaan asioista yksinkertaisesti koska en todellakaan tiedä paljoa tietokoneista.. Ja netti liittymä on soneran laajakaista.. Yritin asentaa nettiä soneran asennus levyllä mutta se tökkää siihen kun se sanoo että ei tunnista modeemia ja varmista että modeemi on kytkettynä ja ajurit asennettuna..??

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis pitää asentaa ajurit ja mahdollisesti joku niiden mukana tuleva ohjelma, että saaa WLAN-kortin toimimaan (tai sisäänrakennetun WLANin). Siihen telewell - modeemiin ei voi asentaa ajureita, se toimii jo itsestään. Ainoa mitä pitää ehkä tehdä, on säätää asetukset. Tarkista, että koneen kaikki laitteiden ajurit on asennettuna ja käytössä.

4. kisuli_86

kisuli_86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en osaa asentaa niitä ajureita..ei toimi oikein mikään nyt koneessa..ei ees äänet. Miten ne ajurit olisi helpoin asentaa..

5. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Etsi vaikka kannettavan mukana tulleita cd-levyjä. Vaihtoehtoisesti voi etsiä ajurit Internetistä kannettavan mallinumeron perusteella. Osan ajureista on aika helppoa asentaa - kun avaat paketin, käynnistät setup.exe tai install - tiedoston, niin sitten...

Jaa tämä sivu