Kone ei anna signaalia näytölle

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hekatsu 03.03.2008.

1. hekatsu

hekatsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aloin tänään normaalisti puhdistamaan pölyjä koneesta ja tuulettimista.
    Siinä sivussa ajatteln myös puhdistaa prossua tarkemmin, joten irrotin sen ja puhdistin, mitään poikkeavaa ei mielestäni tapahtunut, mutta kun olin laittanut kaikki osat paikoilleen ja aloin käynnistämään konettaa niin näyttöön ei kuitenkaan tullut signaalia..

Olen uudestaan kattonut prosessorin moneen kertaan ja mielestäni kaikki pitäisi olla kunnossa. ei kuitenkaan auta. Näytönohjaimen olen myös kattonu..

Joku auttaa??
    Kiitos

Edit. Prossu on Intel celeron D 335 ja emolevy Gigabyte 848P socket478

Viimeksi muokattu: 04.03.2008
  2.  
  3. tattipaa

tattipaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ettet olisi laittanut näytön johtoa väärään porttiin kiinni? Eikös takana ole analoginen ja digitaalinen portti? Riippuu tietysti koneesta, mutta koitappa katsoa onko siellä toinen portti johon kyseisen näytön johto menisi kiinni... ja luultavasti näytön johdossa lukee onko se analoginen vaiko digitaalinen.

4. _EffEcT_

_EffEcT_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkista, että lisävirta liitin on kiinni. Lähteekö kone kuitenkin päälle, mutta näyttöön tulee vaan "No signal Detected"?. Tarkista vielä se näytönohjain, että kaikki johdot on kiinni ja itse kortti pysyy ja on paikoillaan. Mikähän poweri sulla on?

5. hekatsu

hekatsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo homma ratkes jo :D En heti älynnyt ensin nostaa sitä pientä vipua ylös siitä prossupaikan vierestä ja laittaa takaisin kun prossu on paikoillaan..

Pitää vaan sijoittaa uudet hopeatahnat nyt siilen ja prossun väliin kun rappasin vanhat pois.. Tilasin Artic silver 5:sta, jonka pitäs olla ihan kunnon kamaa.(?)

Jaa tämä sivu