1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Salora DVBC-410

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Saloraman 30.12.2003.

  1. Saloraman

    Saloraman Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Panin tämän viestin suomi24:n keskustelupalstalle jo aikaisemmin, mutta se olikin ihan väärä foorumi.

    Minulla on ollut jo pari vuotta kyseinen kaapeliverkkoon tarkoitettu digitaalivastaanotin. Sen firmwaren päivitys tuntuu olevan vaikeaa; ainoa keino olisi lähettää laite Turun tv-tehtaalle, jossa ohjelmisto päivitettäisiin uusimpaan versioon. Laitteenhan pystyy ilmeisesti päivittämään myös takana olevan rs-portin kautta nollamodeemikaapelin avulla. Ainakin pystyn loudaamaan nykyversion pc:lle ja Saloran sisarkone Xsatille löytyy netistä firmware ja sen uploudausohjeet. Onko kukaan Saloran omistajista yrittänyt päivittää vastaanotintaan ja löytyykö netistä uutta firmwarea? Vanhassa firmware-versiossani (LLXCTTCOA_01_07, 1.5.67) on muutama ärsyttävä seikka: kanavan vaihto vie 3s ja dvb-tekstitys laahaa välillä jopa minuutin jäljessä ja näihin toivoisin korjausta. Finluxin C-410 on ilmeisesti sama laite.
     
  2.  
  3. samux

    samux Guest

    Oon vähän kitkerä HTV:lle koska aiemmin oli tosi paljon häiriöitä analogisissa lähetyksissä. Piti hommata telkkari, joka toimi heikolla signaalilla ja suodatti pois liituraitaa kuvasta (Philips 100Hz). Sama syy oli digiboksin hankinnalle. Nyt näkyy sekä ana-että digi suht.hyvin. Kun oon tekstitv-friikki niin superteksti ja vähän nopeammat toiminnot olis ok. Mitä mieltä ootte äänenlaadusta ? (kuulokkeet Sennheiser HDR65 surround)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.01.2004
  4. DogFace

    DogFace Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    Meikäläiselle on toi sama Xsat-vehje ja on se ainakin vielä toiminu kunnolla. Enpä muista mikä ohjelmistoversio tossa on, mutta kokeile päivitystä, josko se tois apua ongelmaan!
     
  5. Saloraman

    Saloraman Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se Xsatin firmware ei istu Saloraan. Kahden megan data menee kyllä sisään, mutta Salora ilmoittaa lopulta virheen (hardware conflict) eikä ota firmwarea käyttöön. Softassa on joku tunnistetieto paljastamassa valmistajamerkin.
     
  6. DogFace

    DogFace Guest

    Liittynyt:
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    0
    No vastasin lähinnä tolle samuxille, kun sillä näyttäs olevan toi Xsat-boxi.
     
  7. pjh

    pjh Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2003
    Viestejä:
    451
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla samasta antennimalli. Softaver LLXCTTTCOA_01_09 / 1.8.8. Tuo versio oli terrestiaalijakelussa joskus keväällä. Sen jälkeen poksi on toiminut kun junan vessa... Eikai se nyt suuri haitta ole käyttää päivityksessä "tehtaalla", varmaan hoituu ihan takuutyönä.

     

Jaa tämä sivu