1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mp3:t Nerolla cd:lle

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Galactic 30.12.2003.

1. Galactic

Galactic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun oon lueskellu Nero Expressin käyttöohjetta niin oon huomannu tän:

2.  
  3. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi on kyllä ihan täyttä puppua, Mp3Pro pluginnillä ei ole mitään tekemistä cd:n polttamisen kanssa. Tosin 6.xx versioilla en ole vielä tainut ainuttakaan audio cd:tä polttaa, mutta tuskin mikään on muuttunut.

Nero express on vaan yksinkertainen ja täysin turha käyttöliittymä Nerolle.

Viimeksi muokattu: 30.12.2003
  4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    mul o viä Nero 5 versio, ei se mitään lisäosia tartte.
    valittet Music -> audio-cd -> klikkaat add.. ja valittet haluamiasi kappaleita sinne, oikeest alareunast voit kattoo ajan mukaan paljonko mahtuu (80min/700mt levylle 80 minuuttia, 90min/800mt levylle 90 minuuttia..jne.). Oikees reunas voit valita vielä normalisoidaanko kaikki raidat ja tuleeko kappaleiden loppuun taukoa. Nero analysoi hetken kappaleita ja kun oot valmis -> next -> valittet polttoaseman, nopeudeksi kannattaa laittaa max. 12x -> burn

Jööman ehti väliin :)
    oon ihan samaa mieltä.

Viimeksi muokattu: 30.12.2003
  5. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyl nero 6:lki pystyy ihan hyvin polttelee, toi vaan on ny tollane "ovela" rahastuskeino :)

6. soosi

soosi Guest

joo kyllä 6 nerokin tekee aivan siistin jäljen niinkuin 5 nenkin

7. Galactic

Galactic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehkä ammattilaisille, mutta en oo koskaan polttanu audio-cd:tä.
    Kiitti kuitenkin!

8. Galactic

Galactic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, mulla on vitosversio. Olisin käyttäny edittii mutta en tiä kuinka se tehään.

9. x-chip

x-chip Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eikös se vanha sananlasku sano että mitä hitaammalla polttaa niin sitä ns. "pysyvämpää" polttojälki on ja helpommin myös vanhat stereot sitä lueskelee. elikkäs jos audio cd muotoon polttelee niin mitä pienempi nopeus, sen parempi. (aikaahan siinä tietysti menee enemmän, ihmisillä kun on nykyään aina niin kiire...)

joo elikkäs siis mp3pro codec:han on maksullinen plugin. sillä on mahdollista poltella mp3pro tiedostoja audio cd muotoon. tuo ohjeissa lukeva juttu on erittäin harhaanjohtava, sillä tavallisia mp3 tiedostojahan voi poltella audio cd:ksi ilman mitää plugineja. (mp3pro on siis se mp3:n "jalostettu" muoto joka pakkaa äänen mp3:sta puolta pienemmäksi.)

kuka niitä käyttöohjeita lukee? ei niitä ennenkään oo tarvittu =)

10. Galactic

Galactic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No, lueskelin kun oon täysn00bi.

11. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen törmännyt tuohon mp3prohon ainoastaan neron wave editorissa kun tallentaan wavet mp3:ksi, taitaa antaa tallettaa 20 kertaa ja sit lyö luukun kiinni ja pitäisi ostaa toi plugini. Nekin wavet voi käänttää cdexillä mp3 muotoon ei muutaman waven takia kannata noita plugineja laittaa.

12. Galactic

Galactic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Entä onko Roxion easy cd creator 5 basicissa tota samaa ominaisuutta että automaattisesti konverttaa mp3:t cd-da:ks poltettaessa music cd:tä ilman plugeja tai jotain muuta?
    Kysyn koska joudun joskus tulevaisuudessa polttaan koneessa jossa on se.

13. x-chip

x-chip Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jokaikinen poltto-ohjelma joka ymmärtää mp3:sten päälle osaa polttaa audioksi. Vaikka jostain semmosen ohjelman löytäsitkin joka ei osaa polttaa cd-da:ksi niin ei se niin iso vaiva ole ettiä jotain freeware tai shareware (30pv kokeilu tsjp.) poltto-ohjelmaa. pienimmät ohjelmat vie ehkä jotain 100kt tai jotain niin mahtuu vaikka disketille ja viet kaverille sitten niin jos sillä nettiyhteyttä ei ole... ja ainahan voit käyttää vaikka sitä wintoosan mediaplayeria hätätilassa siihen poltteluun.

14. Galactic

Galactic Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaha, kiitti avusta.

15. Scuppe80

Scuppe80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mitä järkee enään huonontaa MP3---> MP3 Pro muotoon? puolet pienempi=puolet huonompi?

tyhmintä mitä oon ikään kuullu...

sillon mun mielestä vois puhua Prosta jos se veis puolet enemmän tilaa mitä MP3.

.wav rulettaa ja tulee aina rulettamaan

16. x-chip

x-chip Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    noo... itseasiassa ei tässä nyt varmaankaan ollut kyse mp3 -> mp3pro convertoinnista vaan mp3:sten polttamisesta nerolla.

mp3pro:nhan pitäisi periaatteessa pystyä pakkaamaan ääni (oletetaan nyt vaikka että meillä on tavallinen cd levy) tavallisen mp3:n tasoiseksi (sama äänenlaatu) puolet pienemmällä tiedoston koolla. ymmärrättekö? =) hyvä...

ja mitä tuohon "wav rulettaa" kommenttiin tulee... aito on aina aito ja muut on piraattia. ;)

Jaa tämä sivu