Suositelkaas hyvää näppäimistöä lähinnä pelailu-tarkoitukseen. Vaatimuksena lähinnä langallisuus ja se, että kirjoittaessa tuntee näppäimien painuvan alas (ei siis mitään litteetä väsäystä). Lähinnä pelailu ja kirjoittelu-tarkoitukseen. Jonkinnäköinen rannetuki olisi kiva, kun on vanhassakin sellaiseen tottunut. Multimedia-ominaisuuksilla ym. pikanäppäimillä ei väliä. Plussaa olisi myös se, että näppäimistö olisi nordic?-tyyliä, ts. @-merkki löytyisi yhä kakkos-näppäimestä Alt Gr:n avulla ja kysymysmerkki samalta riviltä numeroiden kanssa... Olen kaupassa törmännyt muuten hyviin näppäimistöihin, joissa on kuitenkin english tyyliset setit, kysymysmerkki löytyy jostain öä-paikalta jne. Jos joku vaikka tajus. Locitechin G-11:a oon ajatellut. Kokemuksia? Mistä löytyy @-merkki siinä? G-15:n näytöllä en tee mitään...
Mulla on Logitechin 660 Media Keyboard ja se on just semmonen jonka näppäimet painuvat alas. Tässä on multimedianäppäimiä mutta niitä ei tarvitse käyttää. Ei ollut kalliskaan, 25€.
Jos on ääkköset niin eikös sillon löydy @ merkki altgr + 2. Kyllähän tuo g11 varmaan ihan hyvä valinta on.
Logitech G11 on ihan hyvä valinta, josset todellakaan tarvitse sitä näyttöä. Olen kaverilla jonkunverran testaillut G11 ja se on käytännössä G15 ilman näyttöä. Yllätys? Tosin oletko aivan varma, ettet tarvitse sitä näyttöä? Itsekkin ajattelin niin kun ostin tämän, mutta nykyään tästä näkyy mm. kätevästi tietokoneen osien lämpötilat suoraan LCD-näytöltä. Siihen saa kaikkea kivaa kun googlettaa.