Sonata III:n pölyfiltterin irrottaminen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Whasssup 29.02.2008.

1. Whasssup

Whasssup Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mitenkäs tuon pölyfiltterin voi irrottaa, kun tuon irroittamiseen tarkoitetut nappulat (vai mitä muoviosia ne nyt ovatkaan) irtosivat? Vai pitääkö minun sitten pari vuotta puhallella se pöly sieltä pois :/.

2.  
  3. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    vaikkapa sukkapuikoilla koitat kiilata reunoista ne klipsut auki ja vedät pois.

4. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
    Pyydä Antec:lta uusi pölysuoja.
    Itse rikoin viime syksynä Sonata III pölysuojan kun olin laittanut sen väärin paikoilleen (jumittui kiinni) ja kun sitä sitten yritin repiä irti jäi kiinnikkeet käteen.

Laitoin Antec:lle sähköpostia, jossa pyysin takuuseen uutta suodatinta sekä pitempiä kiintolevyn ruuveja. Noin viikon kuluttua posti toimitti uudet osat kotiin. (Ei tietenkään kannata sitten mainita että on itse rikkonut osan).

Viimeksi muokattu: 10.03.2008
  5. Parotech

Parotech Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu.. asiasta viidenteen.. eli onko osat hyviä ja kestäviä vai pitääkö koko ajan tilata uutta osaa sit..

6. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ai nuo antecin kotelot/mitä meinasit? Jos näitä koteloita meinaat, niin kyllähän nämä tuntuvat kestävän, jos niitä oikein käyttää. Itse huitasin vahingossa vanhasta sonataII kotelosta etuluukun saranat palasiksi :D

Viimeksi muokattu: 10.03.2008

Jaa tämä sivu