User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2008 / 05:25
Haku:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sonata iii:n pölyfiltterin irrottaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sonata III:n pölyfiltterin irrottaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Whasssup
Member

3 tuotearviota
_
29. helmikuuta 2008 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitenkäs tuon pölyfiltterin voi irrottaa, kun tuon irroittamiseen tarkoitetut nappulat (vai mitä muoviosia ne nyt ovatkaan) irtosivat? Vai pitääkö minun sitten pari vuotta puhallella se pöly sieltä pois :/.

Q6600, 8800GT, IP35-E, 2x 2GB DDR2-800MHZ +Sonata III
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2008 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaikkapa sukkapuikoilla koitat kiilata reunoista ne klipsut auki ja vedät pois.

E2140 @ 2.6 GHz & Zalman CNPS7500-Cu Led | Abit IP35-E | 2 Gt DDR2 (2 x 1 Gt) | BFG GeForce 8800GTS OC | Antec Sonata III | Antec EarthWatts 500W | Western Digital 160 Gt (SATA) | Western Digital 320 Gt (PATA) | XP Pro
MikroMake
Senior Member
_
10. maaliskuuta 2008 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyydä Antec:lta uusi pölysuoja.
Itse rikoin viime syksynä Sonata III pölysuojan kun olin laittanut sen väärin paikoilleen (jumittui kiinni) ja kun sitä sitten yritin repiä irti jäi kiinnikkeet käteen.

Laitoin Antec:lle sähköpostia, jossa pyysin takuuseen uutta suodatinta sekä pitempiä kiintolevyn ruuveja. Noin viikon kuluttua posti toimitti uudet osat kotiin. (Ei tietenkään kannata sitten mainita että on itse rikkonut osan).

Intel Core 2 Duo E6600 & Noctua NH-U12F
DFI Infinity 975X/G & BFG GeForce 8800GTX
Antec P180 Black & Antec TP3-650 EC
Samsung Spinpoint & Western Digital Caviar

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2008 @ 16:42

Member
_
10. maaliskuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu.. asiasta viidenteen.. eli onko osat hyviä ja kestäviä vai pitääkö koko ajan tilata uutta osaa sit..

kivaa..
Windows XP Home Edition
AMD 3200+
Asus A8NE-FM
Radeon x600 PRO
512 Mb DDR
WDC WD1600JD-55HBB0 (149 GB)
2 kotelotuuletinta
Kaikki tämä pelti tölkissä
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. maaliskuuta 2008 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai nuo antecin kotelot/mitä meinasit? Jos näitä koteloita meinaat, niin kyllähän nämä tuntuvat kestävän, jos niitä oikein käyttää. Itse huitasin vahingossa vanhasta sonataII kotelosta etuluukun saranat palasiksi :D

Ab9|E4300@3.2ghz+Hyper 212|
Hd3850+Accelero S1|2048mb|240Gt|P182B|
OCZ GameXStream600W|Xp Pro|Smagaa@Quakenet|

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2008 @ 23:50

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sonata iii:n pölyfiltterin irrottaminen

Multimedia: AfterDawn.com | AfterDawnin keskustelualueet
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit | Blasteroids.com (engl.)
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | Gaming downloads | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2008 AfterDawn Oy