Olen kadottanut koneestani se tarran jossa on windowsin tuote tunnus. Ja nyt olisi aika asentaa windows uudelle. Minulla on windows vista home premium eikä mukana tullut edes asennus levyä ostaessani koneen markantalosta. Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Lukeeko tuotetunnus ohj. paneelissa? Löysin C:\x86 kansiosta jonkun setup homman voiko sen kautta asentaa? Kiitos etukäteen.
Se on väärä hälytys, jollei sitten avaimen paljastamista katsota haittatoiminnaksi, silti se olisi virus. Tuota ohjelmaa on käytetty vuosia, enkä ole kuullut kenenkään sitä haittaohjelmaksi, viruksesta puhumattakaan väittäneen. Uusia versioita tulee ja jokaiseen kannattaa suhtautua varauksella. Lisäksi voi olla samanminisiä ohjelmia jaossa, jotka ovat haittaohjelmia/viruksia. Kokeilepa sitä tiedostoa vaikka tunnettujen virustorjuntaohjelmien skannaussivuilla Online Virus Scan. Myöskin AIDA32, Everest ym. järjestelmätieto-ohjelmat näyttävät avaimen. Lähes kaikki tuoteavaimet näkyvät tällä Belarc Advisor - Free Personal PC Audit (Version 7.2v)
Varoitukset kertovat sen olevat ohjelman, joka paljastaa tuoteavaimen. Suurin osa ei varoita mistään. PSWtool=passwordtool. Minulla on ohjelmallinen palomuuri ja keyfinder ei ole esim. yrittänyt päästä nettiin.