eli minulla asus m2a-vm hdmi emolevy niin minulla oli siinä alunperin corsain value dimm ddr2-667 kammat 1gb x2 sitten ajattelin laajentaa keskusmuistin 4gb ja kävin ostamassa corsain 2 gbyte ddr2 twin2x kammat. laitoin ne emolevyyn kiinni sen jälkeen vista ei käynnistynyt otin pois niin normaalisti toimii. sitten soitin sinne atk liikkeeseen että mikä on vialla niin ne sanoivat että minun pitäisi biossista vaihtaa ne kammat sillein että ne ovat 667. en ole ennen tuota hommaa tehnyt joten jos joku osaisi auttaa. kävin siellä biossissa jo kokeilessa onnistuisiko niin siellä sellainen kohta kun resources controlled by auto tai sit voi vaihtaa manuaaliseks. sen jälkeen tulee irq resources ja sitten siinä on noita irq-3,irq-4,irq-5 ja on vieläkin ylös päin. että onko se joku noista?
IRQ on keskeytyspyyntö, eikä sillä ole mitään tekemistä latenssien taikka muistin hertzien kanssa. http://www.laitetekniikka.com/laitteet/yleistietoa/irq.htm Kokeilitko niitä uusia kampoja emolle erikseen ilman vanhoja?
oletko kokeillut eri järjestyksessä muistitikkuja? eli esim 1. paikassa 667 2. paikassa 800 3. paikassa 667 4. paikassa 800 tai 1. paikassa 667 2. paikassa 667 3. paikassa 800 4. paikassa 800
1. paikassa 667 2. paikassa 667 3. paikassa 800 4. paikassa 800[/quote] tuollein olen kokeillut mutta eu ole toiminut täytyy koittaa tuota toista vaihtoehtoa sitten