Vista ei päivity

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi _pelle_ 22.02.2008.

1. _pelle_

_pelle_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minun Wintoosani ei suostu päivittymään. Olen jo monasti sen päivittänyt ja uudelleen käynnistänyt, mutta se aina haluaa päivittää samat päivitykset uudelleen. Kun sitten taas päivitän ja uudelleen käynnistän niin se haluaa asentaa ne taas uudelleen. Apua?

2.  
  3. jape_va

jape_va Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla sama ongelma. Jatkuvasti samat Windows Vista -päivitykset ilmestyvät listalle. Ja joka kerta niiden asennus epäonnistuu. Yritin jonkun asentaa manuaalisesti suoraan Microsoftin sivultakin, mutta ei silti onnistu. Lista epäonnistuneista päivityksistä on pitkä ja alkaa viime syksystä. Olisiko jollakulla hyviä neuvoja, miten nuo päivitykset saisi onnistumaan?

4. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
  5. jape_va

jape_va Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En itse ainakaan löytänyt kyseiseltä sivulta apua ongelmaani. Päivityshistoriassa ensimmäinen epäonnistunut päivitys on syyskuulta 2007: Vista-päivitys KB938194. Yritin nyt asentaa sen suoraan Microsoftin sivulta, mutta sain asennuksen aikana viestin "Päivitys ei koske järjestelmääsi". Miksi automaattinen päivitys sitten on yrittänyt sitä asentaa, jos se ei konettani koske? Jonkin toisen päivityksen kohdalla sain saman viestin. Olen tänään yrittänyt jo monta kertaa päivittää järjestelmää, mutta epäonnistuneitten lista senkun kasvaa vain. Mistäköhän nyt kiikastaa?

6. _pelle_

_pelle_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Wintoosa ei älyä antaa mitään virhekoodia jonka vois tonne support sivuun laittaa.

7. _pelle_

_pelle_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Päivityksen esti Comodon TuliVallin versio 2.4 (loist. Tulivalli!) jonka päivitettyäni versioon 3.0 sain päivitykset asennettua. Nyt pitäs sit saaha SP1 asennettua...

Jaa tämä sivu