1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Media Sharing ja Live

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi ropelli90 22.02.2008.

1. ropelli90

ropelli90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis mitenkä tuo onnistus... Mulla toimii vain ja ainoastaan jompi kumpi kerrallaan... Mulla on Vista ja mulla toimii sekä MP11:n että Media Centerin shareaus tietokoneesta boxiin. Liveki toimii mainiosti.

Mulla on vain yksi ongelma, ne ei toimi yhtä aikaa. Nimittäin nuo käyttikset ja salasanat (PPPoE settings), joilla pääsee nettiin, pittää olla network settingseissä. Ku kirjottaa nuo sinne network setting:eihin ni ei media share onnistu yhtään mihinkään suuntaan tai millään ohelmalla eikä boxia näy enää tuolla ent. verkkoympäristössä (nyt se vistassa on vaan verkko). Tällön toimii live mutta ku laitat nuo salasanat pois ni ei toimi enää, mutta musaa saa sitte kuunneltua konneelta...

Burnout Paradise:ssa ku ei oo maailman parhaat musat ja se on jo pelattu läpi ni sitä pittää hakata livessä... Onko kellään ollu samanlaista onkelmaa ja tietäiskö kukkaan mitä tehä?

2.  
  3. ropelli90

ropelli90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sainkin ratkaistua ongelman jo... sain tuon reitittimeen laitettua nuo salasanat ni nyt pääsee nettiin ilman niitä...

Jaa tämä sivu