1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF5100 PVRc - "onnistunut" ajastettu tallennus - tiedostokoko 0 Mb

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Sampeli 21.02.2008.

  1. Sampeli

    Sampeli Member

    Liittynyt:
    08.12.2006
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro,

    Yritin searchilla etsiä vastausta, mutta en kyennyt sellaista löytämään.

    Ongelma on seuraavanlainen: ajastus tehty EPGstä (MyStuff 5.51), laite ollut standby tilassa tallennuksen alkaessa, tallenne löytyy arkistosta (MyStuffin luomasta Bad Files hakemistosta) ja siinä on nimi, kanava, kesto ym. tiedot oikein ja tiedostokoko 0 Mb. Kaiken lisäksi aamulla Toppyn näytössä oli edelleen reco teksti ja telkun avatessani huomasin kuvan olevan jämähtänyt Subille kesken tallennettavan ohjelman. Osaako kukaan sanoa miksi?

    Toppy on 4 päivää vanha, firmis on 3.16 ja asennettuna on ainoastaan MyStuff 5.51 ja eit2mei TAPit.
     
    Viimeksi muokattu: 21.02.2008
  2.  
  3. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Mulla samat firmis ja käytös oli 3PG, TF5000Display tapit ja jumitti melkeen kaikki nauhotukset. Vaiha tappeja, kokeile ilman tai muuta mukavaa :) Itse vaihdoin PlasmaEPG stabiiliin ja homma pelittää
     
  4. jarvi0

    jarvi0 Member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näistä ongelmista on ollut aika paljonki jo puhetta. Itsellä 4100-mallissa on ollut usein sama juttu. Mun boksi on myös jumahtanut niin että on joutunut ottamaan johdon seinästä, jolloin kovo alustetaan ja kaikki tietty häviää...
    Vien tänään vihdoin huoltoon, vaihtavat ilmeisesti kovalevyn.
     

Jaa tämä sivu