Elikkä tuolle sigussa näkyvälle kokoonpanolle tarvitsisin vesijäähdytystä budjetti 200-300e. Mahdollisimman hiljainen mutta tehokkuus on tärkeintä. Tota Laing D5 pumppua oon kattonu kun kuuluu olevan hiljainen mutta maksaa 100e, muuten osat auki. Ajattelin käyttää vesijohtovettä ja levänestoainetta. Pikaista apua kiitos.
Osta tuolta jimm`ssiltä tuommonen H20-220-Apex paketti. Ja laita tislattua vettä esim.akkuvesi kaupassa 4€ 5 litraa. Ei ala levät kasvamaan niin hurjasti, kun on puhdasta.
Oon tullu tämmösee ratkaisuun jos joku voisi vielä kattoa ja sanoa mitä letku kokoa kannattanee käyttää, sekä pitääkö ostaa ylimääräsiä juttuja (ruuveja, yms.) CPU Blokki:DangerDen MC-TDX Pumppu:Laing D5 Reservoir:Swiftech MCRES-Micro GPU Blokki:Aqua Computer aquagraFX 8800 GT/GTS (G92) Radiaattori:Swiftech MCR 220 250mm 2x Cooler Master 120mm hiljaisia tuulettimia Pikaista vastausta kiitos.
Okei oon kattonu muita elikkä otanko Scythe Slip Stream 120 800rpm vai Nanoxia FX12-1250? Ja letkun koko sekä liittimet (mitä 1/2" ja 3/8" on mm?)
Jos jäähdytystehoa ja hiljaisuutta kaipaa niin Nanoxia. Tuumiahan nuo ovat eli 1/2" = 1.27cm ja 3/8" = 0.95cm, mitä isompaa putkea niin sitä paremmin vesi virtaa varsinkin jos meinaat jakaa sekä CPU;lle että GPU;lle
Elikkä mitä kokoa, sekä mitä muuntajia (tai niitä 3/8" to 1/4" vastaavia) ja kuinka monta? Edit: Ainii ja mitä ainetta? Tän jälkee taitaa kaikki olla kasassa. E: Eikö kellään olisi ehdotusta? Taian sit hankkia 3/8 ku kuullemma taipuu paremmin.