Ongelmana on että USB-digitikkuni (Fujitech DTV Pro) tuntuisi toimivan ihan ok, mutta kuva jumittelee. Signaali on hyvä, ääni kuuluu häiriöttä, kuvakin on hyvä aina kun se näkyy (n.5 s välein still-kuvana). Ohjelmina olen kokeillut lähes kaikkia yleisimpiä, esim. DVBViewer, DVBProg, Totalmedia, Nero.. Nero ehdotti ottamaan seuraavan hotfixin: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;896626 , jonka mukaan SP2:ssa olisi bugi joka jumittaa kuvan. Kuitenkaan tuota päivitystä en saa asennettua suomenkieliseen XP:hen. Ehdotuksia? Kiitos.
Kokeileppa ladata se korjaus tästä osoitteesta: http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=14caaf6d-198c-4197-82ad-28251f9c50a5
Kiitos vinkistä! Ei kuitenkaan päivitys auttanut. Jännä homma..Oon eri antenneja kokeillu, signaalit pysyy hyvinä, mutta kuva päivittyy todella hitaasti. Joskus näkee jopa sekunnin murto-osan liikettä. Lähes kaikki on jo kokeiltu, eli viimesenä vaihtoehtona vois olla laitevika.
Konehan on vanha, mutta pitäis käsittääkseni täyttää vaatimukset. AMD Sempron 3000+ 1,99 GHz 768 Mb RAM GeForce FX 5200 128 Mb Soundblaster Live! 24-bit Windows XP Home SP2 Kovalevytilaa on, codecit on kunnossa, page filea on säädelty, ohjelmia asenneltu uudelleen, tikun ajureita kokeiltu jos jonkinlaisia.. Kaikki muu videotoisto ynm. toimii moitteetta, digitikku on ainoo joka kenkkuilee.
Mulla sama ongelma, ostin juuri verkkokaupasta tuon Fujitechin 19.90€ maksavan antenniverkon digikortin. Ongelma on juuri sama. Eli kuva tökkii, pysähtyy aina hetkeksi ja taas jatkuu. äänet toimii ja signaalit näyttää hyvältä. Hain noi päivitykset, ei vaikuttanut mitenkään. Asentelin jo eri näytön ohjaimen ajuritkin.. -> ei vaikutusta. DualCore 3800+ 3gt DDR2 Nvidia 7900GT 512mt 19" Acer + 28" Salora
Vika näytti korjaantuvan kun päivitin tuon ohjelman.. ihan sieltä ArcSoft total median kautta.. Setupista löyty update. Kannattaa kokeilla.
TERVE Justiin ostin samanlaisen FujiTechin ja samaa ongelmaa että signaali hyvä ja ääni kuuluu mutta joillain kanavilla (kolmonen, nelonen, subi) näyttäisi töksähtelevän aika ajoin. Toisaalta Voice toimii ku junan vessa! TotalMedia on päivitetty. Kukaan löytäny ratkaisuja ongelmaan?
Minulla on lähes sama ongelma mutta minulla on DVB Wiever Pro ohjelmana. Eli minulla ääni kuuluu hyvin mutta kuva tökkii n. 1-4 sekunnin ajaksi. Pitääkö tähän olla joku plugini vai mikä? Ps. Sovittimena on Fuj:tech DTV Pro DVB-T