|
Formaattisota virallisesti ohi: Toshiba luopuu HD DVD:stä
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 19 helmikuuta, 2008
Teräväpiirtoformaattien välinen sota on viimein ohi. Toshiba on ilmoittanut luopuvansa voimakkaasti ajamastaan HD DVD -formaatista ja siirtyvänsä itsekin Sonyn Blu-rayn tukijaksi. Toshiban ilmoitus vahvistaa viime viikolla liikkeelle lähteneet huhut ja lopettaa kuluttajien, laitevalmistajien ja elokuvastudioiden epävarmuuden siitä, mitä teräväpiirtoformaattia heidän tulisi siirtyä käyttämään.
... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Vihdoin virallistui, ei tämä nyt enään mikään HALLELUJA! uutinen ole, sillä lopputulos on ollut tiedossa jo hyvän aikaa. Nyt pääsee sitten katselemaan blue ray soitinta, tila soittimelle on jo varattu viritinvahvistimen päältä :P
|
Member
3 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Loistavaa, onneksi en hätäpäissään mennyt ostamaan sitä hd dvd asemaa.. Nyt saattaa muuten joitakin vituttaa ja pahasti. Parempi näin.
|
|
AlluDaMan
Member
2 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Nyt saattaa muuten joitakin vituttaa ja pahasti. Parempi näin.
Siis onko se parempi että joitakin vituttaa ? :D
|
|
JasonSco
Member
5 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 14:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Parempi voitti!
Vihdoinkin pääsee ostamaan HD soittimen.
|
|
tapsa12
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jospa ne hinnat nyt alkaisivat pudota, niin voisi alkaa harkitssemaan soittimen hankintaa.
|
|
rejk
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
PS3 = monta kärpästä yhdellä iskulla ;-D
|
|
paavo22
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miksi vituttaisi jos olisi ostanu HD-dvd toistimen?
Nythän niitä hd dvd:tä saa alesta helvetin halvalla kun poistuva tuote on.
Itse en ole kerennyt ostamaan vielä kumpaakaan joten pitää tuo BD soitin hankkia.
|
|
Dcdude
Newbie
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hyvä, että saatiin tämäkin sota päätökseen...
toisaalta olin kyllä altavastaajan puolella tavallaan, mutta nyt voi ryhtyä rauhassa tutkailemaan BD-soitinta...(=PS3)
|
|
4HeNE
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti paavo22: Miksi vituttaisi jos olisi ostanu HD-dvd toistimen?
Kyllä minua ainakin vituttaisi jos olisin ostanut kalliin soittimen, jolle ei enään julkaistaisi materiaalia.
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuli mieleen nelosten uutisten legendaarinen "nyt vituttaa!" :D Aina olin blu-rayn puolella ja suomalainenhan voittaa aina ^^
|
|
tonnikala
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: ..lopputulos on ollut tiedossa jo hyvän aikaa. Nyt pääsee sitten katselemaan blue ray soitinta
Jos tulos on ollut selvillä sinulle jo hyvän aikaa, niin eihän tämän uutisen pitäisi vaikuttaa ostoaikeisiisi.
|
|
Supo
Senior Member
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Huutonetti täyttyy hd-dvd soittimista :)(ja Ebay)
|
Newbie
1 tuotearvio
|
19. helmikuuta 2008 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Vihdoin virallistui, ei tämä nyt enään mikään HALLELUJA! uutinen ole, sillä lopputulos on ollut tiedossa jo hyvän aikaa. Nyt pääsee sitten katselemaan blue ray soitinta, tila soittimelle on jo varattu viritinvahvistimen päältä :P
Meinaatko hommata myös muutaman Blu-Ray leffan, ettei tarvi pelkkää soitinta katsella.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 16:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote: Vihdoin virallistui, ei tämä nyt enään mikään HALLELUJA! uutinen ole, sillä lopputulos on ollut tiedossa jo hyvän aikaa. Nyt pääsee sitten katselemaan blue ray soitinta, tila soittimelle on jo varattu viritinvahvistimen päältä :P
Meinaatko hommata myös muutaman Blu-Ray leffan, ettei tarvi pelkkää soitinta katsella.
Älä viisastele poika ;)
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No toivottavasti noiden soittimien hinnat laskevat eikä päinvastoin.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Näköjään aika montaa tyyppiä hatuttaa kun sain postattua ekan viestin.. mutta ei kannata olla kateellinen, vaikka olettekin minua huonompia <3
En nyt kerkeä vastahattuilla teille, sillä minulla on muutakin elämää, toisin kuin..NoH, antaa olla :)
|
|
Filth
Junior Member
|
19. helmikuuta 2008 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nyt kun vielä ilmestyisi markkinoille ensimmäinen pöytäsoitin, joka osaa käyttää kaikkia bluray-ominaisuuksia hyväksi.
Onko blurayn specsit edelleenkään täysin valmiit?
Täytyy sanoa, että minun teräväpiirtoon siirtyminen on täysin Slysoftin harteilla.
|
|
SotaOrava
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Filth: Nyt kun vielä ilmestyisi markkinoille ensimmäinen pöytäsoitin, joka osaa käyttää kaikkia bluray-ominaisuuksia hyväksi.
Onko blurayn specsit edelleenkään täysin valmiit?
Täytyy sanoa, että minun teräväpiirtoon siirtyminen on täysin Slysoftin harteilla.
Ei ole ei ole... se tässä harmittaakin olisi ollu hd-dvd ja blu-ray pitkän aikaa jos blu-ray olisi valmis tai tulisi joku soitin jota voi oikeasti päivittää kuten PS3, mutta sitä ei lasketa oikeaksi soittimeksi. En ainakaan minä
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 17:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: tulisi joku soitin jota voi oikeasti päivittää kuten PS3, mutta sitä ei lasketa oikeaksi soittimeksi. En ainakaan minä
Mitä helkkarin väliä sillä on onko se oikea soitin tai wnbsoitin, kuhan se vaan soittaa!!
|
|
jehu80
Member
|
19. helmikuuta 2008 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Yllättävän nopeasti ratkesikin sitten lopullisesti tämä vääntö ja kaipa se oli ihan hyvä näin. Toivottavasti BD oli/on nyt sitten parempi formaatti kuin HD-DVD, joskin itse olin enemmän jälkimmäisen kannalla.
En omista HD-soittimia tai -televisiota, jotenka sinällään tämä "raw is war" ei minua ole koskenut. BD-soitin (erillis tai PS3) hankintaan sitten kun on uusi televisio myös olohuoneessa. Voi mennä kauan, tai sitten ei, en tiedä.
|
|
hape
Member
|
19. helmikuuta 2008 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Vieläkö joku väittää, että oli Sonyn tyhmyyttä viivyttää PS3 julkaisua, että saatiin bluray asema mukaan ja hinta taivaisiin?
|
|
Filth
Junior Member
|
19. helmikuuta 2008 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus: tulisi joku soitin jota voi oikeasti päivittää kuten PS3, mutta sitä ei lasketa oikeaksi soittimeksi. En ainakaan minä
Mitä helkkarin väliä sillä on onko se oikea soitin tai wnbsoitin, kuhan se vaan soittaa!!
Miksi hitossa suunnistajat ostavat oikeita kompasseja, kun Rambo-puukossakin on sellainen ja se on sentään samalla puukko? Miksi ostaa perhovapaa, kun Rambo-puukossa on koukku ja siimaa ja vavan voi veistellä rambo-puukolla puusta...
|
|
mikkis1
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 21:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Haistakaa joka uuno ihan vaan *****. Tästä ei ole kuluttajalle mitään hyötyä kun hinnat nousee pakosti bluray tuotteilla, kun Sonyn täytyy paikata valtavia tappioitaan tän kärhämän jälkeen. Lisäks harmittaa jo se että bluray on surkea nimi ja että se on sonyn formaatti. Mut kai sitä on hommattava sitten bluray asema.
|
Member
4 tuotearviota
|
19. helmikuuta 2008 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mikkis1: Haistakaa joka uuno ihan vaan *****. Tästä ei ole kuluttajalle mitään hyötyä kun hinnat nousee pakosti bluray tuotteilla, kun Sonyn täytyy paikata valtavia tappioitaan tän kärhämän jälkeen. Lisäks harmittaa jo se että bluray on surkea nimi ja että se on sonyn formaatti. Mut kai sitä on hommattava sitten bluray asema.
Olisi parempi, että markkinoilta löytyisi kaksi erillistä formaattia? Niin siitähän se vasta kuluttajille hyötyä olisikin! Bluray tuotteilla mitkään hinnat nouse kun se on vapaa formaatti ja sille löytyy valmistajia muutama enemmän kuin Sony.
Plus et on musta helpompi sanoa esim BD-levy kuin.... No miten lyhennät tuon toisen "hd-dvd-levy"... :)
|
|
Mainos
|
  |
|
|
WildSmoke
Newbie
|
19. helmikuuta 2008 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo. Tuskin ne hinnat mihinkään nousee, kun pitäisi selättää vielä se DVD:kin. Todennäköisemmin tulee alas. Käsittääkseni jenkeissä jo tiputettu ~10$. Sitä, että Tuleeko tänne kylymään pohjolaan alennettuja hintoja, kukaan tuskin tietää (ja jos/kun tulee, niin koska/paljonko).
Lopetetaan iloisemmalla ilmoituksella.
Universal ehti jo ilmoittaa valmistelevansa Blu-ray julkaisuja
|