Laitan nyt tän vielä tänne ku tuolla muilla puolilla ollu hiljaista. eli mulla on sellanen ongelma että ku oon kaverin kans iha normaalisti ventissä ja kaikki toimii ihan normisti kunnes meen pelaamaan. eli mun pelin äänet niinku ikäänku kuulu sen mikin kautta suoraaa kaverin kuulokkeisii,eli kuulostaa siltä että pelaisin kajareilla sitä peliä. tiedän että joku asetus pitää laittaa johki äänikortin juttuu muttaku en tajua että mikä se voi olla. emona on abit ip-35e ja integroitu realtek hd äänikortti. olen kokeillu päivittää ajurit ja sun muuta mutta ei toimi. Toivottavasti joku vastais tähän ku aika kauan oon jo yrittäny ratkasta tätä ongelmaa. kysykää jos ette ymmärtäny jotakin "hieman" sekaisesta tekstitä =D
Varmaankin äänityslaitteena "stereo mix/what you hear/tms". Xp:ssä Käynnistä -> suorita -> "sndvol32" -> ylhäältä "asetukset" -> "ominaisuudet" -> pallero kohtaan "nauhoitus" -> valitse alla oleviin valintoihin kaikkiin täppi -> OK -> "Valitse" -täppi kohtaan mikrofooni. Vistassa (kokeillaan menisikö ulkomuistista) ohjauspaneelista Äänet ja äänilaitteet -> välilehti tallennus -> valitse mikrofooni.
joo eli voiskohan olla että vika oli siinä että mulla oli tuol äänensäätö paneelissa laitettu kohtaan playback "toisto" nii siel oli mic volume ja täysillä nii kokeilin nytte että otin sen pois sieltä ja pistin kohtaa recording sen ? en tiiä oliko mitää ilooo pitää kokeilla ku kerkiän
joo ei auttanut mitään tuokaan mitä kokeilin ja mitä neuvoit...rupee vituttamaan nii paljo jo että alan harkita jotai äänikortin ostoa. pitäs saaha toi mikki nopeasti toimimaan ja en tajua että mikä siinä on vialla. eli mun kúulokkeista tuleva ääni menee suoraan mikkiin sellaisenaan eikä hiljene ollenkaan ja kuulostaa aivan samalta kun olis kajarit päällä.... :[ äkkiä nyt joku remontti reiska kertoo ongelmaan vastauksen nii sääsypähä massit ainaki =D
http://www.aijaa.com/img/b/00024/1625488.jpg Noin ne pitäisi olla. Itselläni tuolla on tuo "What you hear" sinulla todennäköisesti Stereo Mix. Valinta nauhoitus puolelta mikin kohdalle.