Koneessa on Win Xp 2002 käyttis joka asennettiin hiljattain uudestaan. Vanha windows on yhä eräässä hakemistossa koneella ja minun täytyisi poistaa se mutta mitä kautta sen saa poistettua vai tarvitaanko erityinen ohjelma
Käynnistätät jäljelle jäävän ja poistat toisen kansiot. Käynnissä olevan kansioiden poistamiseen tulee osaan 'Käyttö estetty. On käytössä.'. Jos sulla on molemmat bootissa valittavina, niin c:\boot.ini tidostosta editoit (Muistio, Notepad) pois rivit, jotka viittaa poistettavan kansioon, muutoin bootissa valinta jää kysyttäväksi ja toinen valinta ei toimi. Kansion asetuksissa ruksi pois Piilota suojatut käyttöjärjestelmä tiedostot (suosoitus) ja katso onko c: juuressa 2 pagfile tiedostoa. (En tiedä miten viruaalimuisti menee, jos 2 xp:tä asennettuna) Jos on, käynnistätä poisteetyavan ja poista käytöstä viruaalimuistin, niin poistuu oikea pagefile. Win98ssa tiedosto on swap file ja sitä ei xp käytä. Jotain muita pieniä tiedostoja juureen voi jäädä tarpeettomana 98sta, mutta ne ei paljon tilaa vie.
Morientes Mulla kävi just samalla tavalla. En tiiä miten olet asentanut windowsin. Mulla kävi sen takia tollai kun heitin vaan asennuslevyn koneeseen ja aloin asentelee. Asensin sitten kyseisen ongelman jälkeen sillai että jätin asennuslevyn koneeseen ja kun buuttasin koneen ni menin BIOS:iin, muutin siältä buuttaus asemaks CD:n ja sitte asensin. Sitä kautta ainakin formatoi aivan puhtaaks ja asentu niinku pitää. Kaikenlaiset viittaukset aikasempaan asennukseen hävis totaalisesti. Jone