Virransäästöasetukset eivät säily!?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi PekkaY 09.02.2008.

1. PekkaY

PekkaY Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on HP 6715b kannettava ja siinä Windows XP Professional. Ongelma on virransäästöasetusten kanssa. Olen käynyt laittamassa asetuksiin, ettei koskaan sammuteta näyttöä tai kiintolevyä eikä siirrytä valmiustilaan! Jonkin ajan kuluttua kone kuitenkin menee valmiustilaan ja kun menen katsomaan virransäästöasetuksia niin siellä on taas ne oletusasetukset päällä. Joudun monta kertaa päivässä käydä vaihtamassa ne "Ei koskaan" tilaan mutta milloinkaan ne eivät pysy niin. Telakkaa minulla ei ole. Soitin HP:n tukeen asiasta ja he kehottivat säätämään nuo asetukset sekä verkkovirrassa, että akkukäytössä. Olenkin tehnyt niin mutta tulos on ollut sama: asetukset eivät säily! Olisiko täällä joku joka tietäisi ratkaisun tai jolla olisi samanlainen ongelma?

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joissakin kannettavissa on automaattinen virransäätö BIOSissa tai erillisessa ohjelmassa. Katso ensin, onko mitään ohjelmaa HP:lla jolla säädetään nuo asetukset. Sen jälkeen voisit tutkia BIOSin asetuksia. Siellä voisi olla kohta virranhallintaa varten.

Jaa tämä sivu