Tarkoitatko tuota integroitua näytönohjainta? Minulla on emolevyyn integroituna X1200, joka on tehoiltaan suunnilleen vastaava. Kokemuksieni perusteella aivan surkeaa roskaa, ei pyöritä mitään pelejä kunnolla. Vältä jos pystyt.
Muutama päivä sitten pelailin tuolla integroidulla kun ei uusi radeon vielä ollut ehtinyt koneeseen. Pyörii jos minimeillä pelaa, mutta kyllä tiukoissa paikoissa alkaa lagaamaan aika ansiokkaasti. Paremman puutteessa kyllä voi jonkin aikaa tuollakin vääntää =)
Tuossa tuli tosiaankin testattua codia tällä 1250 experssillä. Huonommin pyöritti kun vanhalla koneella gf4 mx440 , vaikka kaikki asetukset oli huonoimmalla mahdollisella. eli uutta tilalle
Itse ostin juuri tänään Acer Travelmate 5520, jossa on kyseinen näyttis. Prosessori: AMD Athlon 64 x2 Dual-Core RAM: 4GB DDR2 Näyttis: Ati Radeon X1250 Koko läppäri idean runko oli helppo lanittaminen kavereiden kesken, ja pelinä tietenkin World Of Warcraft. Kun käynnistin pelin ensikertaa niin jouduin pettymään.. Pätkimistä, eikä ihan vähääkään. Tulin siihen lopputulokseen että vika on näyttiksen tehon puutteessa. Ja niinkuin edellä on mainittu että tämä näyttis on integroitu, eikä sitä voi vaihtaa parempaan, ni täytynee vaan nakata aceri maatakiertävälle radalle ikkunasta. Päätin nyt sitten tulla ensin kysymään vielä kaikkitietäviltä että onko mitään tehtävissä. (Tuskin voin konetta palauttaa sillä perusteella että "no ku ei WoWi toiminu.." ;( Kiitos
Kyllä useat kaupat ottavat vastaan tuotteet ilman selityksiäkin. Kannattaa ainakin yrittää palautusta, jos on tosiaan niin huono näyttis.
Jepa, ite äsken pelasin COD2 ja mulla on Radeon HD 3450 sekä Vista 32-bit. Vanhalla koneella xp ja ei tietoakaan mikä näyttis ja kone oli pakettikone 5-4 vuoden takaa..siinä toimi hyvin ja tässä nykysessä pätkii pirusti ja silleen..
Vanhalla koneella kun oli AMD Athlon 64 3400+, Radeon x800xt, 1.5gb ddr niin CoD4 toimi high fps konffeilla 100 fps.. joten uskoisin että CoD2 toimii kun vähän konffaa itse tai laittaa vaan minimiasetukset