1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nero Recode 2

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mika 22.12.2003.

  1. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tämähän on paljolti DvdShrinkin pohjalta käsittääkseni tehty?
    Entäs laatu verrattuna tuohon DvdShrinkiin, tekeekö parempaa/huonompaa jälkeä?
    Onkos kovinkin buginen? Entäs kuinka kauan itse prosessiin menee? (dvd-9 -> dvd-5)
    ..ketään vielä tutustunu tähän?
     
  2.  
  3. MrShavez

    MrShavez Regular member

    Liittynyt:
    01.08.2003
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kokeillut. Laatu on suurin piirtein samaa kuin Shrinkillä ainakin minun silmän mukaan. Tekijänähän on sama äijä kuin DVDShrinkillä, rahoittajana nyt vaan iso firma: Nero.

    Prosessiin menee about sama aika kuin Shrinkillä, siinä on myös se ns. deep analysis-moodi. Ei ole ainakaan vielä tullut bugeja vastaan, kaksi DVD:tä olen tuolla tehnyt.

    Ainoa huono puoli on se, että kun noita extroja disabloi, niin ne vievät kuitenkin jopa 30megaa tilaa per file. Jos käyttää DVDshrinkkiä ja DVD X copyn tekemiä dummy fileitä, niiden koko on aina se 20-40kb, eli about 1/1000 tuosta nero recoden dummyfile-koosta.

    Tietenkin, jos itse elokuva vie alle sen 4370mb ja recoden tekemät dummyt eivät vie koko projektia yli 4.37gb:n, niin silloinhan se disablointi ei haittaa. Ja säästäähän siinä aikaa , kun ei tarvitse ajaa kuin yhden ohjelman läpi.


    Aika hyvä proggis siis=)


     
    Viimeksi muokattu: 22.12.2003
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  5. Adder_78

    Adder_78 Guest

Jaa tämä sivu