8800 GTX NVIDIA panel

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pekken 05.02.2008.

1. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    okei oon tässä miettiny saisko jotenki enemmän tehoa peleihin niin että pitää NVIDIA settings laittaa High performance niin auttaako se pelejä pyörittämään paremmin vai eikö se auta mitään ? voiko pelit yhtäkkiä toimia huonommin...ainakin tuntuis silta mutta en oo varma mutta autaisko ajureitenlaitto uusiks.. mutta kuitenki auttaako toi jtn..

halvausin panostaa että pelit pyörisivät mahdollisemman hyvin

2.  
  3. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tuo asetus karsii yksityiskohtia, jotta peli pyörisi sulavammin. Ajurit kyllä kannattaa päivitellä tasaisin väliajoin, vaikkapa parin-kolmen kuukauden välein.

4. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tarkoitatko että samat ajurit aina 3kk välein uusiks ? miks ? onko siinä mitään järkeä ?

ja tässä samalla kysyn millä asetuksilla kannattaa pitää että toimisi mahdollisemman hyvin pelit ?

5. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ei samoja, aina lataa uudet jostain (nVidian sivuilta). Ajureihin tulee säännöllisin väliajoin uusia versioita joissa on jotain parannuksia suorituskykyyn yms. Paras asetus sinun pitää hakea itse. Laita vaikka high-asetukselle, jos pätkii, niin pienemmälle, jos pyörii sulavasti ja haluaa lisää silmäkarkkia niin isommalle.

6. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
  7. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo mulla on uusimmat ajurit kyllä mutta tuo high performance kyllä vähän tökittää kannattaako laittaa esim high quality jos haluaa pelata pelejä paremmin vai quality vai vaan performance mitä sanotte parhaaks osaatko MikroMakke sanoa kun sulla on sama näytiski ?

mitä itse pidät niistä ?

8. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
    Moi!
    Joskus aikaisemman näytönohjaimen aikana säätelin asetuksia NVIDIA-ohjauspaneelista mutta nykyisin en ole sieltä muuttanut mitään eli asetukset ovat olleet oletusasetuksilla joten en kyllä osaa antaa neuvoja tähän asiaan.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1558683.jpg

9. Ile371

Ile371 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Performance=suorituskyky
    Quality=laatu
    Siitä voit miettiä että mihin se nupikka kannattaa vetää jos haluaa että peli pyörii parhaiten. Ja jos sulla on tuo 8800GTX niin jossain on vikaa jos joku peli pätkii.

Jaa tämä sivu