Jouduin tyhjentämään koneen ja aloittamaan tehdasasetuksista muut ohjelmat olen saanut takaisin ,mutta DVBVIEWER ei suostu latamaan ohjelmaa uudestaan mikä neuvoksi. Pitääkö ostaa uusi kun se on kerran poistettu. jos joku tietäisi pauli
DVBViewer Pron lisenssiä ei tarvitse uusia. Saamillasi tunnareilla pitäisi edelleen päästä imppaamaan ohjelma ja asentamaan se.
niin minunkin mielestä, mutta kun yritän ladata se heittää toiselle sivulle ja tulee tälläinen viesti » Your weekly Download Limit is reached! » Reset wiil be on Thu, 07.02.08 @ 10:45 mitä tämä oikein tarkoittaa on toi kielitaito niin olematon etten ymmärrä paul
JAKOMÄKI, joko sait homman toimimaan dvbviewerin kanssa. Säätelin itse muutama päivä sitten kuntoon ja voin auttaa tarvittaessa. Laittele, jotain yhteystietojasi tänne, jos vielä apua kaipailet.
Itsellä kävi niin onnettomasti, että oli tuo DVBviewerin lataussalasana Thunderbirdin maililaatikossa ja vaihdoin koneeseen uuden kovalevyn. Jokin aika myöhemmin formatoin vanhan (olin sentään ottanut omat tiedostot talteen) kovon ennen kuin muistin, että jaa niin, mailitkin olisi voinu säästää. Noh, lähetin DVBviewerin lost&found-sivuilla olevaan sähköpostiin mailia, niin puolentunnin kuluttua oli salasana sähköpostissa.