Kokoonpanoni nyt: Intel Core2 Duo E4400 (2 Ghz) GF8800 GT 512MB HDMI 2048 DDRAM2 533mhz Cuba (MSI MS-7301) ANTEC EARTHWATTS 500W 500 Gb SATA Alun perin tämä oi pakettikone, jälkeen päin lisäsin nuo näyttikset ja virtalähteet. Nyt tarkoitus olisi vaihtaa tuo emolevy ja musitit. Eli tuo emolevy on todella surkea ja sen takia nyt olisi tarkoitus ostaa uusi. Sellainen joka tukisi ainakin 800MHz ja 4GB tai 8GB DDR2 muistia. Hinta max. 120€ Ja siihen samaan ostaisin uudet muisti kammat. Varmaan 3GB edestä 800mhz. Hinta max. 65€ Itse melko tietämättömänä emolevyistä, niin kysyisin teiltä sopivaa tähän kokoonpanoon. Ja mikä merkkinen muisti olisi parasta ja mistä saisi halvimmalla. Kun koneessa olisi nämä uudet osat kiinni, miten se pyörittäisi pelejä. Esim. millä grafiikoilla Crysistä ? Kiitos vastaukesta!
Abit IP-35 Emot ovat loistavia. Suosittelen IP-35-E emolevyä. Jos ostat IP-35 sarjalaisen lankun niin ei Kingston tai pqi merkkisiä muisteja.
Abit IP35-E 3x 1GB G.Skill DDR2 800MHz 32bit käyttis 2x 2GB G.Skill DDR2 800MHz 64bit käyttis. Koneesi pyörii varsin sulavasti Crysiksessä, ainakin medium asetuksilla.
IP35-E on todellakin ihan hyvä... Mutta minulla on siinä Kingstonit kiinni, ja kaverilla PQI:t, että taitaapi olla lankkukohtaisia nuo hylkimiset.
On minullakin Kingstonit kiinni tässä omassa IP-35E:ssa Osalla vaan ollut ongelmia joten parempi ottaa varman päälle muistien kanssa.
Kiitos vastauksista. Jos joskus tulevaisuudessa, ostaisin uuden prosessorin, niin tukeeko tuo Abit IP35-E myös uudempia ja neliydinprossuja. Ja sitten vielä, mitä eroa on Abit IP35-E ja Abit IP35.
1. tukee uusia intelin prossuja. (neliytimisiäkin) 2. IP35 laudassa on parempi jäähdytys ja taisi olla enemmän SATA paikkojakin. jos et meinaa kellotella todella rajusti niin pärjäät IP35-E:llä. edit: täsmennystä
Joo, kyllä tämä IP35-E sopii minulle, sillä en aio/osaa kellottaa. Niin tuosta muistista vielä, että minulle tulisi halvemmaksi ostaa tämä ja tämä. Mitä mieltä olette näistä muisteista, ovatko hyviä, sopivatko tähän emolevyyn hyvin.
et varmaan tarvi ku kaks gigaa, riittää nykypaivänä aivan hyvin. jotain tällaisia settejä kannattaa ottaa: tämä, tämä tai tämä. you get the idea.
Gold Gamer Extreme Tuo herätti kyllä mielenkiinnon. Eli pärjaisin hyvin 2GB:llä, vaikka Crysistä pelatessa. Jos näin on niin turha sitä ostaa enemmän, sillä ei sitä rahaa niin paljoa ole. Tämä Gold Gamer Extreme muisti näytti laadukkaalta ja sitä olisi vielä varastossa Turussa. Olisiko kannattava laittaa tilaukseen.
Kiitti todella paljon. Laitan ton tilaukseen ja sit vähän myöhemmin laitan tuon IP35-E. Kiitti kaikille.