Eli uusi ketju uudet kujeet, on taas aivan käsittämätön ongelma edessä. elikkästä tuo kyseinen kortti (gainwardin tehdas kellottama) ei suostu toimimaan,antaa vaan startatessa no signal. kummastuttaa vaan että omassa koneessani toimi moitteettomasti ja kahdessa muussa koneessa vaan no signal! toisessa koneessa vielä lähes sama emo mikä itselläni jossa kortti toimii. sekavaa kirjotusta mutta jos jollakin on vinkkiä korjaukseen niin antaa tulla tuutin täydeltä vaikka hyviä arvauksia. minä kiittää ja kunartaa.
Mitä olen itse muutaman kerran vastaavaan törmännyt niin olen mennyt windowssin vikatilassa sisään ja laittanut näytönohjaimen asetukset ihan perustasolle, jolloin asia yleensä on korjautunut.
purskele kun ei pääse ees vintoosaan,tahi biossiin. eli heti kun konetta tarttaa niin no signaalia pukkaa vaan lärvin eteen. ajureitakin on koitettu hakea uusia ja poistaa vanhoja mut ei auta ei. mystistä eikö totta.
Onko virtalähteet tarpeeksi tehokkaita noissa "muissa koneissa"? Onko lisävirtaliitin kytketty korttiin?
Ootko kokeillut toisenlaista näyttöä siihen että pääset säätämään konetta. Eli jos kokeilet lituskalla onko putkinäyttöä käytettävissä.
kaikki näytöt on ollu samoja,juu sitä vois koittaa sitä toista näyttöä.muistaakseen kyllä joskus kokeilin eikä toiminu.ehkä niin ja lisävirrat on kyllä kiinni,poveri ei mikään iso ole että sitäkin vois koittaa.epäilyttää kyllä tuokin.