Terve terve. Aion varmaan hankkia tuommoisen Club 3D:n 3850 kortin, mutta tulisikohan minun prossuni Intel core 2 duo e6400 pullonkaulaksi? vastailkaa ja kiitos!
Mietin tuossa, että olisikohan sapphiren parempi kuin club 3d:n. Olisi vain 1€ kalliimpi. Ja mitä tuo PCI-E 2.0 meinaa? Aiheuttaako se mahdollisia yhteensopivuus ongelmia? Minulla on ihan perinteinen PCI-E väylä, joka nopeudeltaan 16x Vastailkaa, kiitos!
Kyllä se sopii siihen sinun PCI-E x16 väylään tuo kortti vaikka se tukeekin PCI-E 2.0:aa. Noista näytönohjainten valmistajista en osaa sanoa juuri mitään, mutta olen ymmärtäny ettei niillä pitäisi olla juuri mitään eroja. Jäähyissä ehkä.
Kiitos. Taidan sitten sen club 3d:n ottaa, kun sitä todellakin on paremmin kauppojen hyllyillä. Onkos tuo dx 10.1 hyödyllinen verrattuna dx 10:iin?
jaksaakohan virtalähde huhkia tämän kanssa, ja tietysti tuon muun setin: elikkäs lähde on joku tämän tapainen: MODECOM (jotain hässäkkää) FEEL III 500W
Jos nyt kuitenkin siitä lähetään että toi laskee ihan vituilleen. Edit: katoin tietoja tosta virtalähteestäs ni kyl riittää. +12V1:15A ja +12V2:17A
Mulla sama prossu, ja aikomuksena hankkia samantehoinen näyttis, riittääköhän mun powerin tehot: Godegen 350w ??? Heitänkö sen mereen ja hankin uuden 500w:n. Onko nää koneet tosiaankin niin sähkölle persoja, että ottavat puolen kilowatin tehon?
Itse en ainakaan Codegenin virtalähdettä koneeseeni pitäisi - ne ovat heikkotehoisia ja hajoavat melko helposti (korjatkaa, jos olen väärässä). Muron poweritietoja. Eli heitä sillä Codegenillä vaikka ankkaa ja osta joku laadukkaampi virtalähde tilalle.
on se codegen iha hyvä, mutta sais varmaan enemmän olla siinä tuo wattimäärä, ettei ihan koko aja anna piikkiä
Kiitoksia vastauksista, hommaan ainakin hijaisemman powerin. MuroBBS: Mitoittakaa poweri oikein! Käyttäkää tervettä järkeä wattiluvun valinnassa. ~500W on suurin järkevä wattimäärä, sekin on jo reilusti yliampuvaa. Tehokkaammatkin yhdellä näyttiksellä varustetut koneet haukkaavat powerista ainostaan ~200-250W, keskivertokoneen kulutus on ~150W.