Elikkä kuten otsikostakin näkyy, oon ostamassa 8800GT:n, tuli vaa semmonen kysymys mieleen että käykö se mun emoon? Jos joku voi auttaa asias, nii tossa mun emo "Asus M2N 1394" Kiitos jo etukäteen!
Käyhän se, jos sulla on pci-e portti. Luulisin että tuossa emossa sellainen on, mutta voit tarkistaa vielä vaikka everestillä.
Tosin sitten ongelmana on se, että mahtuuko koteloon? Kyllä se menee kaikkiin ATX koteloihin, mutta kaikkiin mATX koteloihin se ei mahdu.
Hyvin mahtui koteloon, ja luin emon ohjekirjasta että löytyy PCI-E 16x (mikä olikaan), mutta heti kun painan koneen päälle niin kuuluu sairasta piippausääntä, ja se kuuluu 8800GT:stä.. Jos joku voi auttaa niin antaa tulla vaan =) edit: ja voisiko joku vaikka lähettää kuvan missä sanotaan, mikä on se pci-e 16x, mihin se kortti pitää tunkea, laitoin kyllä sen samaan missä vanha näyttiskin oli, mutta tarkistetaan nyt ^^ edit: katsoin emosta tekstin jossa lukee että PCI-E X16, joten ainakin tungen sen oikeaan koloon, lähetänkö takaisin ja tilaan uuden?, kun se ei mene edes windowsiin, ja piippaa koko ajan -.-
Piippaus johtuu varmasti siitä, että näyttistä ei ole painettu kiinni kunnolla. Paina se näyttis kunnolla sinne pci-e:hen, sillä tavalla, että lukko naksahtaa.
näytönohjaimessa oleva kuusi pinninen virtaliitin, johon tulee laittaa virtalähteeltä tuleva vastaavanlainen liitin kiinni.