vaikka olen ladannut firmware päivityksen divx 6000.rom en saa tekstejä näkyviin.subtiltle napista tulee vain kämenen kuva. elokuva poltettu elokuvan nimi ja ekokuvan nimi str. auttakaa tyhmää.
Onko sinulla varmasti tekstitys DivX SRT muodossa? DivX SRT tekstityksen voi avata millä tahansa tekstieditorilla, ja sen muoto on allaolevan esimerkin mukainen. 1 00:00:23,581 --> 00:00:27,730 Oletko kunnossa? Täällä on helvetti pääsemässä irti 2 00:00:37,083 --> 00:00:41,436 Näen yhä unta... - Etkä näe 3 00:00:40,943 --> 00:00:44,808 Minun vuoroni nukkua
onko liian pitkä tidostonimi? esim: Once.Upon.A.Time.In.Mexico.avi voi vaikka lyhentää ouatim.avi ja ouatim.srt mulla ainakin rupes toimimaan tekstit
Kyllä, tiedostonimi on liian pitkä. Käytä tästä lähtien SRT tekstityksen kanssa alle 20 merkin tiedostonimiä. Muista myös esittää kysymyksesi mahdollisimman selkeästi, jotta pääsemme asian ytimeen.
mulla meni monet tekstit vituix, kun ennen yamadan hankintaa en älynnyt laittaa leffatiedostoa ja tekstitiedostoa saman nimisiksi...ilmeisesti niitä ei voi erinimisinä ladata tekstejä?
Kyllä mä luulen että nyt pystyy, kun pitää valita käsin näytettävä tekstitys... en mene vannomaan että toimii.