1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Televisio digivirittimellä ja kovalevyllä

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi raw 30.01.2008.

  1. raw

    raw Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2002
    Viestejä:
    287
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon vaan nähnyt lcd tv:tä kahdella antennivirittimellä, jossa on kovalevy. Onko ees teeveitä jossa on kaks kaapelidigivirintä ja väh. yli 160gt kovalevy?

    Onko tossa sit mitään järkee ostaa tollasta teeveetä? Vai parempi ostaa erikseen tv ja tallentava boksi?
     
  2.  
  3. Lara87

    Lara87 Member

    Liittynyt:
    28.05.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LG:llä on malleja, mutta käsittääkseni niissä ei onnistu yhden kanavan tallentaminen ja toisen katsominen. Kaapeli- sekä antenniverkkoon näitä laitteitahan ei ole ainakaan vielä näkynyt ja vähän epäilen että tuleekaan, kun tuossa antenniversiossa on ollut aikalailla bugeja. Ja yli 160GT:n kovoa ei ole myöskään.

    Suosittelen erillisen telkkarin ja boksin hankkimista.
     
  4. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Muistaakseni LOEWE:ltä löytyy. En jaksanut tarkemmin katsella mutta tuossa linkki,voit itse tutkiskella.
    http://www.loewe.fi/products/loewe_reference.html

    Suosittelen myös, että erillinen telsu ja digiloota.

    Integroiduissa pahana puolena on, mikäli hajoaa esim. digiloota, niin lähtee koko kapine huoltoon ja sitten joudut hankkimaan siksi aikaa telsun ja digilootan tilalle.
     
  5. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 01.06.2008
  7. Jeroi

    Jeroi Member

    Liittynyt:
    09.01.2005
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hajshan analogiaikanaki töllöistä viritin ja töllö huoltoon. Ja huonona puolena digiboxissa on et jos se hajoo ni kuitenkaa kato ilman sitä boksii mitää, joten aiva sama viewtkö digiboxin huoltoo vai töllön huoltoon sen virittmen takia. Tosin joillaki voi noita bokseja olla useampia ku yks himas.

    Eräs nainen jutteli kirpparilla et onk noissa telkkareissa jo digiviritin ja vastasin hänelle et kaikissa alkaa olla molempiin verkkoihin viritin nykyjää, ellet mee ostamaaa telkkaria citimarketista tai Prismasta tms. No sanos mulle et "No mitä mä sit teen tolla mun digiboxilla?"
     
  8. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    OT: Miten nää kyseiset kauppaketjut tms. liittyy juttuun? Kyllä niistäkin löytyy ihan kunnon telkkareita.
     
  9. WillKane

    WillKane Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    291
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Analogiaikana tapahtui paljon muutakin mikä ei välttämättä ollut toivottavaa. Ja jos digiboksi hajoaa niin voihan telkkaria katsoa sen omalla virittimellä kuten itsekin huomasit jo samassa postissa. Keskimäärin digiboksit ovat myös hieman helpompia kuljettaa huoltoon kuin telkkarit.

    Mitähän yritit kertoa?
     

Jaa tämä sivu