Atin ajurit ei suostu toimimaan! juuri formatoitu kovo ja päivitetty windows xp kun yrittää käynnistää catalyst control centeriä tulee ilmoitus: Could not load file or assembly ´CLI.Implementation, version=2.0.2910.38688, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e` or one of its dependencies. määritettyä tiedostoa ei löydy. Mikä avuksi? Ed: kokeiltu suomenkielisellä vanhemmalla versiolla ja uudemmalla 8.1 eng versiolla _________________ Masiina: emo: asus m2n-e sli , Prossu: AMD athlon x2 6000+ , muisti: 3gb 800mhz , näyttis: Ati 3870 , Virtalähde: 400w , kovalevy: 500gb samsung Kiitos!
Sama juttu.. Omegan ajureita olen käyttänyt aina, mutta ajattelin kokeilla atin omia saadakseni teatteritilan hd-telkkuun dvi:n kautta. Noh, enpä päässyt kokeilemaan kun atin ajurit eivät suostunut toimimaan em.virheilmoituksen saattelemana. Muuten..olisiko kyse .netistä? atin ajurit vaativat .net 2.0:n. kokeilin niitäkin pikaisesti, tai itseasiassa skippasin suoraan kolmoseen, joten se saattaisi auttaa. Itseltäni loppui kiinnostus ja palasin omegan ajureihin.
mitä olen itse taistellu noiden atin ajurien kans, niin viimeksi piti ladata netframework kakkonen ja kolmonen ja vielä kaupan päälle visual c++ 2008. sitten olin viisas ja hain omegan ajurit ja nyt pelaa ku junan vessa, ilman ylimääräistä lataamista/säätämistä.
itse juuri asensin uuden järjestelmän piti ajurit asentaa niin atin ajurit kyllä pelasi ihan moitteettomasti....'
no se oli sitten hyvin onnistunu homma, itse kyllä vielä uskallan liputtaa noiden omega ajureiden puolesta.. edit: typo