ok eli mulla on nyt tällänen pulma huomasin että mun koneella ei oo ping ongelma vaan se oli se kun fps on kaivanut tiensä helvettiin eli se on vitun alhaalla joka tietysti nostaa pingiä eli miten saisin ton fps:n nousemaan EI minulla ei ole mikään warez tai mikää päällä ja ei auta vaikka kuinka laitoin graffut huonommaksi eli mitäs tehää
Kokeile eheyttää levyä ja muutenkin puhdistaa konetta, ja jos ei auta niin kellotusta tai/ja uutta rautaa kehiin.
Onko koneen suorituskyky sama kuin aikaisemmin? Onko kone tarkastettu haittaohjelmien varalta? Sekä mitkä ovat ylipäätänsä koneesi tehot, viitsisitkö kertoa koneesi komponentit?
olen kuullut tuolta tehomylly.com : ista että nostaa mutta jos senior member näin sanoo niin uskominen on hyvä juttu on se fps silti ylös saatava
FPS FPS eli Frames per second tai kehysnopeus tarkoittaa näyttötekniikasta, ja usein myös tietokonepeleistä, puhuttaessa sekunnissa näytölle piirrettyjen kuvien määrää PING Ping on TCP/IP-protokollan työkalu, joka kokeilee määrätyn laitteen saavutettavuutta. Ping lähettää laitteelle ICMP echo request-paketin, johon etätietokone vastaa omalla echo reply -paketilla. Päätelkää siitä.
Näytönohjaimen uusien ajureiden asentaminen voi auttaa jonkin verran mutta vähän paha sanoo kun ei tiedä mitä rautaa koneesta löytyy.
Tuohon FPS/Ping keskusteluun sen verran, että jos koneen kiintolevy on kovalla käytöllä, kone ei ehdi lukea, lähettää, vastaanottaa ja kirjoittaa paketteja riittävän nopeasti, jolloin ping nousee. Ja sitten aiheeseen, onko FPS jatkuvasti alhaalla, vai laskeeko se piikkeinä alas? Onko ongelma yleinen vai jonkun tietyn pelin/pelien kanssa?
Juuri tämän takia kysyin koneen rautoja aikaisemmin, mutta ongelman omistaja ei vastannut vaikka kävi foorumilla vielä tämän jälkeen.
siis kyllä mulla on tässä joku 1,6 ghz ja windows 95 kovo -.-" nvidia GeForce 6600 (tai jotain kuitenkin on 6000 series) ongelma on yleinen eli kaikkien pelien kanssa Riittääkö? Info?
Kiitos kun kerroit, eihän kukaan näitä nyt tietänytkään. Hienoa jos osaisit vielä selittää omin sanoin. Alkaa olemaan tiensä päässä, ainakin jos se on vanhasta koneestasi ja merkkiä Maxtor. Jos ongelmia ei ole vielä ilmennyt niin kohta voi, eli teidot talteen ja uutta kovoa ostamaan kun nykyään eivät paljoa enää maksakaan. Source on prossupeli, joten sinulta en odottaisi mitään huisinsuuria fps lukemia. Näytönohjain menettelee, vielä parempi olisi jos 6600GT, mutta sen ei ainakaan pitäisi jarruttaa 1024 x 768, jos herkkuja on vähän karsittu. Mites, nouseeko fps conffeilla? Tai ainakin sillä, että herkut alas ja fps ylös -meiningillä. Onkos aina ollut näin, että fps pieni vai tuliko tietyn ajankohdan tai muutoksen (esim. kokoonpanossa tai ohjelmistossa) jälkeen?
mitään ongelma ei ollut ennen kuin kone ostettiin eli ping on aina ollut iso ei tullut fps ylös vaikka laitoin 860x550 (vai mikä se nyt onkaan) resut joten ny lataan uudet ajurit saas nähä auttaako ;D
Noh jos ping on iso niin ei auta kuin ostaa nopeempaa nettiä. Kokeiles 800x600 resoilla ja medium asetuksilla.
ei toimi ees low graffuilla tai ei nosta fps joten en tiä mitä pitäs tehä toimisko paremmin jos hommais paremman verkko kortin?
Se ei ole tarpeen P.S Otin nää ihan wikipediasta sun kiusaks, mutta aattelin, että olisit maininnut siitä. Et seuraakkaan niin tarkkaan kaikkea mitä teen kun luulin.
ok! ei ollu muuta tekemistä ni tein tälläsen Käynnistä --> Suorita --> Ping (ja mun Ip tähän) sain tälläset auttaako ketään? tavuja = 32 aika = 2-3 ms TTL = 253
Ikävä kyllä eivät auta tässä tapauksessa, ainakaan vielä. Tärkeää on se mikä pingi on kun yhteyttäsi kuormitetaan, kun pelaat peliä jollain muulla serverillä kuin oman koneesi.
Mitä hyötyä luulet itsesi pingaamisesta olevan? kokeile vaikka ping www.google.fi, niin nähdään onko nettiyhteydessäsi jotain häikkää. Itselläni tuli seuraavat tulokset: "ping www.google.fi Ping-isäntä www.l.google.com [209.85.135.104], 32 tavun paketti Vastaus isännältä 209.85.135.104: tavuja=32 aika=68 ms TTL=249 Vastaus isännältä 209.85.135.104: tavuja=32 aika=77 ms TTL=249 Vastaus isännältä 209.85.135.104: tavuja=32 aika=64 ms TTL=249 Vastaus isännältä 209.85.135.104: tavuja=32 aika=63 ms TTL=249"
pingasin googlea tuli vastaus isännältä 66.102.9.99: tavuja=32 aika=70ms TTL=245 vastaus isännältä 66.102.9.99: tavuja=32 aika=70ms TTL=245 vastaus isännältä 66.102.9.99: tavuja=32 aika=70ms TTL=245 ja by the way kuuluuko ton pingauksen sammua kun sen on tehnyt