http://esreality.hexus.net/?a=longpost&id=1300293&page=5 Itelle deathadder sopii hyvin käteen, siksi sen ostin. Tuskin huomaat noissa kahessa mitään eroa, paitsi ulkonäöltä.
Tuota Diamondback 3G:tä ei ole tuossa ESRealityn testissä mukana. Aiempi Diamondback on aivan eri malli. Enkä tarkoita tuota huonona asiana, sillä itse ostaisin mieluiten juuri tuon vanhan.
Myöskin tältä taholat äänet DeathAdderille, mutta kannattaa kuitenkin muistaa että hiirimatto on myös iso tekijä. Suosittelen metallipintaista hiirimattoa sillä ainkaan omalla Qpad ct whitellä ei toimi deathadder niin hyvin ku lukee kankaan jokaisen pikku virheen josta seuraa se että cursori liikkuu vaikka hiiri on paikoillaan..
Juuri näistä syistä en itse ostaisi Deathadderia, 3G Diamondbackia, enkä yhtäkään laserhiirtä. Parhaiten yhteensopivia jokaisen vastaantulleen pinnan kanssa ovat olleen MX518 ja alkuperäinen Diamondback. Molemmat ovat vielä seurantakyvyltään ja tarkkuudeltaan reilusti ylimitoitettuja, joten riittävät varmasti pelikäytössä.
Oma Deathadder toimii ainakin 2½e Class ohlsonin hiirimatolla, pöydällä, kuvioiduilla kalsareilla ja sohvalla. En sitten tiedä miltä pinnalta tuon pitäisi vielä liike lukea.
silläkin varmaan jonkineverran merkitystä että mitkä säädöt hiiressä on eli onko 1000Hz ja 1800DPI vai 125Hz ja 450DPI. Itellä _aina_ 1000Hz ja 1800DPI
sori et nyt pistän tähän samaa therdiin mut käväsin tos razerin sivul ja siel on uudet ajurit ( http://www.razersupport.com/index.php?_m=downloads&_a=view&parentcategoryid=11&pcid=0&nav=0 ) tähä deathAdderii mut en saa uutta firmistä toimimaan, ajuirt kyl asentuu mut firmikses tulee errorii "Error! Sorry, Firmware update failed. Disconnect the product and plug it in again. Repeat steps for Firmware Update If error persists, please contact our technical support" oon jo pariin kertaan koittannu asentaa ajurit uudelleen ja sitte firmiksen mut ei auta :/
Nyt en oo ihan satavarma, mut eikös tuo onnistuis jos poistat vanhat softat kokonaan ja asennat sitten uuden?
joo ei täst ny oikee tuu mitää Poistin kaikki razer ajurit ja sit boottaan koneen ja pistän suoraa firmis päivityksen mut sama errori tulee ;( ei kai täs muu auta ku asentaa wanha firmis takas.. Btw mitkä firmikset ja ajurit teil on? Jos vaikka joku muuki uskaltais testaa asentaa ton firmiksen ja sanoo et miten toimii vai toimiiko ollenkaan