1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lavalys EVEREST - Opas!

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi _EffEcT_ 26.01.2008.

  1. _EffEcT_

    _EffEcT_ Regular member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    756
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lavalys everestistä on monta eri lisenssiä sekä ilmaisversiota, minulla on käytössä EVEREST Ultimate Edition joka on tällä hetkellä parhain. Everestillä voit todella kevyesti tarkkailla koneesi hommia ja tiedostoja sekä komponentteja.

    1. Mistä näen koneeni lämmöt?
    Vastaus: Käynnistä EVEREST Ultimate Edition, paina kohtaa tietokone ja sitten anturit. Tässä malli!


    2. Mistä tiedän mikä näytönohjain minulla on ja sen tiedot?
    Vastaus: Yleisesti ottaen jokainen tietää mikä näytönohjain on jos sen itse on tilannut, mutta kaikkea tietoa ei voi muistaa, ja jos joskus tarvitset tietää ne, niin paina Näyttö ja sitten Näytönohjain. EVEREST Ultimate Edition näyttää melkein kaiken ainakin maksullisella lisenssillä. Tässä malli!


    3. Mistä voin tarkistaa, että kaikki tarpeelliset DLL-tiedostot ovat tallessa, eikä mitään ylimääräisiä ole?
    Vastaus: Paina käyttöjärjestelmä ja sitten DLL-tiedostot. Tässä malli!


    4. Mistä löydän muistikammojeni tiedot?
    Vastaus: Ultimate Edition näyttää myös kaiken tarpeellisen muistikammoistasi. Tässä malli!


    5. Ajattelin hankkia SLI, mutta en tiedä onko se tuettu?
    Vastaus: Paina valikkoa näyttö ja sitten näytönohjain. Näet jälleen näytönohjaimesi tiedot ja ominaisuudet, mutta ylhäällä näet kohdat "PCI Express x16: nVIDIA GeForce 8600 GT" ja "nVIDIA SLI". Valitse kohta "nVIDIA SLI ja siellä lukee tuettu tai EI tuettu, tiedät kyllä mitä ei tuettu ja tuettu tarkoittavat. Tässä malli!


    6. EVEREST Ultimate Edition kuvakkeet näyttävät windows 98-maisilta, en löydä kaikkea, mitä tehdä?
    Vastaus: Joskus asetukset saattavat hälinässä kadota tai mennä sekaisin, ei se mitään, sinun tulee vain mennä asetukset / Ulkoasu. Voit laittaa kaikkiin kohtaan ruksin, ja painaa "Apply" ja "OK", silloin löydät kaiken ja kuvakkeet näyttävät taas WindowsXP:ltä. Tässä malli!


    7. Haluaisin katsoa paljonko minulla on esim. Crysistä pelatessa muistia käytössä?
    Vastaus: Se onnistuu EVEREST Ultimate Edition todella helposti ja kätevästi, sillä näet myös samalla onko se CPU:n ja käyttöjärjestelmän tukema, mene valikkoon emolevy ja sitten Muisti.Itselläni oli kun tätä viestiä kirjoitin niin 277 MB käytössä. Tässä malli!



    Lisätty: 7-kohta on tullut, mutta myöhemmin on tulossa 8-10, siihen opas loppuukin.

    Huom! Tämä opas on alkutekijöissään, joten lisään tänne vielä paljon tavaraa!
     
    Viimeksi muokattu: 27.01.2008
  2.  

Jaa tämä sivu