Elikkä minulla on nytten Elisa 512/512kb ja se ei oikee taho enää riittää koska talossa on 2 kpl tietokoneita.. asustelen oulussa ja ajattelin kysästä teiltä että mikä ois hyvä ja luotettava internetin tarjoama yritys.? ja tietenki toivon edullista ja kertokaa omia kokemuksia !
Helpoimmalla pääsee kun soittaa Elisalle ja pyytää nostamaan nopeutta, varmaan 1M nopeus on lähes saman hintainen kuin nykyinen 512. Turha lähteä vaihtamaan operaattoria jos muuten toimii kaikki hyvin.
Niin nojoo.. ne sano että saan 1m 2€ kalliimalla.. siis että se on 2euroa kalliimpi kuin nykyinen kk laskuna..
Kaviaaria 24Megasen netin kanssa hymy huulessa. Mikäli et itse sitä maksa, ei sun myöskään pitäs miettiä sitä hintaa.
Jos asut kerrostalossa ja siellä toimii kaapeli yhteys, ehdottomasti se! Hinta tippuu roimasti ja toimivuus on vakaampi kuin lankaliittymässä. Itse olen just vaihtamassa kaapeliin, kuin kahen megan yhteys (2/512)maksaa tällä hetkellä 34 ja rapiat päälle, mutta kaapelin 10/1 maksaa yhtä paljon. Pistää miettimään, vai? Niin ja tarjoaja on Elisa.
Osaatteko sanoa mistä johtuu että minulla pätkii yhteys noin 10 minuutin välein? Välillä ei pätki yhtään, mutta joku toinen päivä taas senkin edestä. Yhteyden pitäisi olla 8 megaa mutta nopeustesti näyttää "vain" neljää, onko laitteissa jotain vajauksia? Se on jaettu kolmelle koneelle. EDIT; Ja se on DNA:n