Tilasin siis joskus joulunpaikkeilla uuden näytönohjaimen asus geforce 8600 gt (256 mb) ja everest home edition näyttää että se in 512 mb, joten onko mahdollista että joku on vahingossa pakannut minulle asus geforce 8600 gt (256mb) siasta 512 mb? paketissakin lukee että 256mb, mutta pelaan crysistä ilman lagia medium-grafiikka asetuksilla joten eihän sen pitäisi toimia kunnolla koska jo crysis vaatii sen 256 mb joten pakkohan minulla sitten on olla 512 mb näytönohjain vahingossa, mistä saan tietää varman totuudeen, että kumpi se on 256 mb vai 512 mb?
näkyykö sulla näyttiksen tiedot kun starttaat konenn? mulla ainakin näkyy nayttis ensimmäisenä. mutulla vois heittää että olis luotettavaa tietoa?
Huomasin tuossa, että EVEREST Home Edition näyttää ihan omiaan eli sen nvidia geforce 8600 gt (512 mb) mutta paketissa sekä GPU-Z ohjelmalla näkyy, että se on 256 mb, joten olen aikalailla sillä puolella että se on ihan oikein tullut, tuo everesti vain hämäsi
sama juttu täällä; eilen ostin uuden näytönohjaimen asus geforce 8600 gt (256 mb) mutta jos menen katsoman xp-työpöydän kautta katsomassa se näyttää 512 MB, GPU-Z sanoo 256 MB